Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om veddeløpet.

 

Edit: Headcleaver holdt seg for god til å ta del i denne debatten som egentlig har begynt å bli ganske tåpelig. Jeg vil tro han har tatt seg sammen, og bedriver nå forumdagene sine på ærlig vis (forhåpentlig). Kanskje på tide å legge ned våpnene, og gi mannen fred.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Om veddeløpet.

 

Edit: Headcleaver holdt seg for god til å ta del i denne debatten som egentlig har begynt å bli ganske tåpelig. Jeg vil tro han har tatt seg sammen, og bedriver nå forumdagene sine på ærlig vis (forhåpentlig). Kanskje på tide å legge ned våpnene, og gi mannen fred.

5548827[/snapback]

 

bwahahahaha, skjer ikke!

Lenke til kommentar
Det er ekkelt når mennesker driter når de løper, men ikke farlig. Tror det kan gi litt ekstra fart, faktisk.. :hmm:

5548812[/snapback]

 

både ved at du får "jetmotor" og at du blir litt lettere!

5548826[/snapback]

Stemmer, stemmer... Og hvis du ligger foran din motstander legger du også en liten hindring i veien som han kan skli på! :w00t:

 

Kanskje det er derfor Zappa var så rå?

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Slide_guitar

 

Though more rarely than with guitar, some musicians have used slides with bass guitar -- slide bass. Mark Sandman of Morphine was probably the best known proponent (with Morphine, he performed primarily on a custom two-string slide bass guitar), though Bill Laswell, Kevin Rutmanis and Marc Sloan have also played slide bass. John Paul Jones of Led Zeppelin has performed on a custom-made bass lap steel.
Lenke til kommentar
http://en.wikipedia.org/wiki/Slide_guitar

 

Though more rarely than with guitar, some musicians have used slides with bass guitar -- slide bass. Mark Sandman of Morphine was probably the best known proponent (with Morphine, he performed primarily on a custom two-string slide bass guitar), though Bill Laswell, Kevin Rutmanis and Marc Sloan have also played slide bass. John Paul Jones of Led Zeppelin has performed on a custom-made bass lap steel.

5550696[/snapback]

 

Jeu.. den så jeg, men ønsker litt mer info hva den teknikken går ut på.

 

Morphine er knall btw

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

oi, her har jeg missa endel ja! jeg skal ærlig si jeg ikke husker mye av det som har blitt nevnt bak i tråden her, så jeg skal hverken bekrefte eller avkrefte noe som helst. men jeg må si jeg ikke helt ser hvilke grunner jeg skulle ha for å lyve til folk jeg aldri har møtt og mest sannsynelig aldri kommer til å møte. og bare så det er sagt - 24.10.1988

 

mye sier meg at jeg burde ha tatt turen innom her før jeg dro til drammen i dag morres!

 

og glenn, ta det med ro. jeg har da ingen grunn til å bli sur på deg. :wee:

 

 

men skal vi komme oss tilbake til musikkdiskusjoner?

 

var innom den vanligvis stinkende freerecordshop shappa ved drammenstorget i dag, hvor de til min store overraskelse hadde en hau fete skiver. men alikevel dro jeg tomhendt ut av butikken. så jeg lurer på hvilke av Valfar, Ein Windir og Soknardal folket syntes er best.

 

edit:

mellomrom mellom av og valfar

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
men jeg må si jeg ikke helt ser hvilke grunner jeg skulle ha for å lyve til folk jeg aldri har møtt og mest sannsynelig aldri kommer til å møte. og bare så det er sagt - 24.10.1988

5552496[/snapback]

Merkelig at du gjorde det da

så jeg lurer på hvilke av Valfar, Ein Windir og Soknardal folket syntes er best.

5552496[/snapback]

Skal du ha deg et Windir-album må det blir Arntor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...