H4ngm4N Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Det er ekkelt når mennesker driter når de løper, men ikke farlig. Tror det kan gi litt ekstra fart, faktisk.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg lukter at hest nummer 17 nærmer seg siste sving. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Hva faen snakker vi om? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Det er ekkelt når mennesker driter når de løper, men ikke farlig. Tror det kan gi litt ekstra fart, faktisk.. 5548812[/snapback] både ved at du får "jetmotor" og at du blir litt lettere! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Om veddeløpet. Edit: Headcleaver holdt seg for god til å ta del i denne debatten som egentlig har begynt å bli ganske tåpelig. Jeg vil tro han har tatt seg sammen, og bedriver nå forumdagene sine på ærlig vis (forhåpentlig). Kanskje på tide å legge ned våpnene, og gi mannen fred. Endret 4. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 anth, avataren din, were only in it for the money. genialt album! Zappa var rå! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Om veddeløpet. Edit: Headcleaver holdt seg for god til å ta del i denne debatten som egentlig har begynt å bli ganske tåpelig. Jeg vil tro han har tatt seg sammen, og bedriver nå forumdagene sine på ærlig vis (forhåpentlig). Kanskje på tide å legge ned våpnene, og gi mannen fred. 5548827[/snapback] bwahahahaha, skjer ikke! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Det er ekkelt når mennesker driter når de løper, men ikke farlig. Tror det kan gi litt ekstra fart, faktisk.. 5548812[/snapback] både ved at du får "jetmotor" og at du blir litt lettere! 5548826[/snapback] Stemmer, stemmer... Og hvis du ligger foran din motstander legger du også en liten hindring i veien som han kan skli på! Kanskje det er derfor Zappa var så rå? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Det er ekkelt når mennesker driter når de løper, men ikke farlig. Tror det kan gi litt ekstra fart, faktisk.. 5548812[/snapback] Raab Himself Jeg tipper 17 jeg (fysisk alder altså) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg lukter at hest nummer 17 nærmer seg siste sving. 5548818[/snapback] Hest nummer 17 tok nummer 14 på alle mulige måter, men nr. 14 ser stilig ut, da. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Noen som veit hva Two-string slide bass er? Finner ingen god forklaring på nettet. Leif.. Endret 4. februar 2006 av tjalla Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Slide_guitar Though more rarely than with guitar, some musicians have used slides with bass guitar -- slide bass. Mark Sandman of Morphine was probably the best known proponent (with Morphine, he performed primarily on a custom two-string slide bass guitar), though Bill Laswell, Kevin Rutmanis and Marc Sloan have also played slide bass. John Paul Jones of Led Zeppelin has performed on a custom-made bass lap steel. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Slide_guitar Though more rarely than with guitar, some musicians have used slides with bass guitar -- slide bass. Mark Sandman of Morphine was probably the best known proponent (with Morphine, he performed primarily on a custom two-string slide bass guitar), though Bill Laswell, Kevin Rutmanis and Marc Sloan have also played slide bass. John Paul Jones of Led Zeppelin has performed on a custom-made bass lap steel. 5550696[/snapback] Jeu.. den så jeg, men ønsker litt mer info hva den teknikken går ut på. Morphine er knall btw Endret 4. februar 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) oi, her har jeg missa endel ja! jeg skal ærlig si jeg ikke husker mye av det som har blitt nevnt bak i tråden her, så jeg skal hverken bekrefte eller avkrefte noe som helst. men jeg må si jeg ikke helt ser hvilke grunner jeg skulle ha for å lyve til folk jeg aldri har møtt og mest sannsynelig aldri kommer til å møte. og bare så det er sagt - 24.10.1988 mye sier meg at jeg burde ha tatt turen innom her før jeg dro til drammen i dag morres! og glenn, ta det med ro. jeg har da ingen grunn til å bli sur på deg. men skal vi komme oss tilbake til musikkdiskusjoner? var innom den vanligvis stinkende freerecordshop shappa ved drammenstorget i dag, hvor de til min store overraskelse hadde en hau fete skiver. men alikevel dro jeg tomhendt ut av butikken. så jeg lurer på hvilke av Valfar, Ein Windir og Soknardal folket syntes er best. edit: mellomrom mellom av og valfar Endret 4. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg ville kjøpt begge. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg ville kjøpt begge. 5552555[/snapback] sett du måtte velge en da? kan vel spørre om 10 Steps To Hell er like bra som Ghouls Of Granduer når jeg er igang her. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Da er det vel best å kjøpe Valfar, Ein Windir. Det er jo omtrent en samleplate av de beste liksom. + noe live, noen covers, noe nytt og nyinspilt demo låt og sånn. Konge Endret 4. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg ville kjøpt begge. 5552555[/snapback] Støttes! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 men jeg må si jeg ikke helt ser hvilke grunner jeg skulle ha for å lyve til folk jeg aldri har møtt og mest sannsynelig aldri kommer til å møte. og bare så det er sagt - 24.10.1988 5552496[/snapback] Merkelig at du gjorde det da så jeg lurer på hvilke av Valfar, Ein Windir og Soknardal folket syntes er best. 5552496[/snapback] Skal du ha deg et Windir-album må det blir Arntor. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 Da er det vel best å kjøpe Valfar, Ein Windir. Det er jo omtrent en samleplate av de beste liksom. + noe live, noen covers, noe nytt og nyinspilt demo låt og sånn. Konge 5552615[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg