Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pyro sendes på P3 kvar tirsdag. Har mykje bra musikk og anna stoff som intervjuer. Dei pleier og å ha besøk av ein gjest i studio som plukker ut sine favoritt låter. Mangen artige temaer, som f.eks sist sending når det var om kortvokste og rock. Eller drøy musikk, musikk frå rare land osv. Ukentlige konkurranser med fine premier.

Lenke til kommentar
Pyro sendes på P3 kvar tirsdag. Har mykje bra musikk og anna stoff som intervjuer. Dei pleier og å ha besøk av ein gjest i studio som plukker ut sine favoritt låter. Mangen artige temaer, som f.eks sist sending når det var om kortvokste og rock. Eller drøy musikk, musikk frå rare land osv. Ukentlige konkurranser med fine premier.

5536823[/snapback]

 

Da var det det programmet jeg mente. Det var kanskje bare en periode de spilte mye danzig. :hmm:

Lenke til kommentar
Wow, Moonsorrow - Verisaeblablablakeet var jo fett!! Har alltid (av en eller annen fjern grunn) trodd det var noe fjortiss-dritt ala Nightwish. :blush::p

5535411[/snapback]

Oh noes, Moonsorrow is serious bizniz.

 

Hør på albumet Kivenkantaja. Beste de har laget.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Wow, Moonsorrow - Verisaeblablablakeet var jo fett!! Har alltid (av en eller annen fjern grunn) trodd det var noe fjortiss-dritt ala Nightwish. :blush::p

5535411[/snapback]

Bare vent til du får hørt:

 

Kivenkantaja

Voimasta Ja Kunniasta

Suden Uni

 

Umulig å velge bare en eller to av dem. Må ha alle tre. Disse tre deler førsteplassen, og Verisäkeet stjeler andreplassen med liten margin. Jeg håper det nye albumet som kommer går tilbake til Kivenkantaja/Voimasta Ja Kunniasta/Suden Uni-stilen.

 

Om du skal kjøpe Moonsorrow vil jeg anbefale Suden Uni. Det gir deg mest for pengene.

 

...men jeg liker ikke navnet på bandet. Det minner, som du sier, litt for mye om Nightwish.

Lenke til kommentar

Er det noen her som hører på Death From Above 1979? De er jo helt geniale!

Blood On Our Hands er min favoritt! Å se på dem spille er jo SYKT bra! Åsså spiller

de i 80-tals klær! Jommen sa jeg smør! Disse tar kaka innenfor humor! Men det sykeste er jo at de spiller dritt BRA til å bare være to stykker! :dribble:

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...