H4ngm4N Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Wow, Moonsorrow - Verisaeblablablakeet var jo fett!! Har alltid (av en eller annen fjern grunn) trodd det var noe fjortiss-dritt ala Nightwish. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Nokon som hører på Pyro her? Beste programmet på norsk radio! Geniale verter i Asbjørn og Totto. Ser fram til kvar sending med gutta der. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Nokon som hører på Pyro her? Beste programmet på norsk radio!Geniale verter i Asbjørn og Totto. Ser fram til kvar sending med gutta der. 5536165[/snapback] Hvilken kanal? Det var et som jeg syntes var bra en stund, men husker ikke hva det het. Likte det helt til de begynte å spille Danzig Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Pyro sendes på P3 kvar tirsdag. Har mykje bra musikk og anna stoff som intervjuer. Dei pleier og å ha besøk av ein gjest i studio som plukker ut sine favoritt låter. Mangen artige temaer, som f.eks sist sending når det var om kortvokste og rock. Eller drøy musikk, musikk frå rare land osv. Ukentlige konkurranser med fine premier. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Pyro sendes på P3 kvar tirsdag. Har mykje bra musikk og anna stoff som intervjuer. Dei pleier og å ha besøk av ein gjest i studio som plukker ut sine favoritt låter. Mangen artige temaer, som f.eks sist sending når det var om kortvokste og rock. Eller drøy musikk, musikk frå rare land osv. Ukentlige konkurranser med fine premier. 5536823[/snapback] Da var det det programmet jeg mente. Det var kanskje bare en periode de spilte mye danzig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Wow, Moonsorrow - Verisaeblablablakeet var jo fett!! Har alltid (av en eller annen fjern grunn) trodd det var noe fjortiss-dritt ala Nightwish. 5535411[/snapback] Oh noes, Moonsorrow is serious bizniz. Hør på albumet Kivenkantaja. Beste de har laget. Endret 1. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Borknagar - Vintervredets Sjelesagn Borknagar - The Genuine Pulse NAAM! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Når: 3 Mai 2006: Sted: Blæst, Trondheim Hvem spiller? NIIIIIIIIIIIIIILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Når: 3 Mai 2006:Sted: Blæst, Trondheim Hvem spiller? NIIIIIIIIIIIIIILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 5538370[/snapback] Hysj med deg, kan suge gamle menn får den konserten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hysj med deg, kan suge gamle menn får den konserten. 5538408[/snapback] du er en syk, syk mann Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hysj med deg, kan suge gamle menn får den konserten. 5538408[/snapback] I'd swallow. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Wow, Moonsorrow - Verisaeblablablakeet var jo fett!! Har alltid (av en eller annen fjern grunn) trodd det var noe fjortiss-dritt ala Nightwish. 5535411[/snapback] Bare vent til du får hørt: Kivenkantaja Voimasta Ja Kunniasta Suden Uni Umulig å velge bare en eller to av dem. Må ha alle tre. Disse tre deler førsteplassen, og Verisäkeet stjeler andreplassen med liten margin. Jeg håper det nye albumet som kommer går tilbake til Kivenkantaja/Voimasta Ja Kunniasta/Suden Uni-stilen. Om du skal kjøpe Moonsorrow vil jeg anbefale Suden Uni. Det gir deg mest for pengene. ...men jeg liker ikke navnet på bandet. Det minner, som du sier, litt for mye om Nightwish. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hører vanligvis ikke så veldig mye på viking-metall men Ásmegin - Hin Vordende Sod & Sø har bygget seg opp på en av de bedre albumene jeg har hørt igjennom mitt liv. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Er det noen her som hører på Death From Above 1979? De er jo helt geniale! Blood On Our Hands er min favoritt! Å se på dem spille er jo SYKT bra! Åsså spiller de i 80-tals klær! Jommen sa jeg smør! Disse tar kaka innenfor humor! Men det sykeste er jo at de spiller dritt BRA til å bare være to stykker! Endret 3. februar 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Når: 3 Mai 2006:Sted: Blæst, Trondheim Hvem spiller? NIIIIIIIIIIIIIILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 5538370[/snapback] Herrejemini, det skulle jeg likt å få med meg. Nile er et band som burde bli satt som ungdomsskolepensumet i musikk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ser ut til at jeg må ditche seigmen..satan >zx Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 det er da ikke stort å gråte over? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 det er da ikke stort å gråte over? 5542938[/snapback] iron maiden, greit? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 iron maiden, greit? 5542964[/snapback] ta deg ei bolle sitter å nyter litt grimfist jeg. World of Wrath er en skikkelig kose sang Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Wtf? Headcleaver hører på bra musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg