LarsP Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Rotet litt på loftet og kom over noen LP-plater (forkastet ca 150): - Alphaville - Forever Young - Alphaville - Forever Pop - Åge Aleksandersen - Levvå Live - Åge Aleksandersen - Dains Me Mæ - Åge Aleksandersen - Lys og Varme - Trond-Viggo Torgersen - Harunosågirebort - Glen Campbell - The Goodtime Album - Johnny Cash - Live At San Quentin - Simon and Garfunkel - Collected Works (6 LP) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) MEOW MEOW MEOW MEWOMEWO MOEWMMEOW MOWMEOWMEOwWOEMMEWOOWE. Den eier. Feteste låta evar. Endret 30. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Noen som veit om gode mp3-hosting-services på Internett? På google er det løgnaktige svin som reker. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg oppdaget Aphex Twin for noen dager siden. Utvilsomt uunngåelig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Aphex Twin er kjekt å oppdage. Jeg liker noen av de mer "kommersielle" verkene hans da, som Come to Daddy (Pappy Mix) og Windowlicker. Låta 4 fra The Richard D. James Album er også ganske bra. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Låta 4 fra The Richard D. James Album er også ganske bra. 5525310[/snapback] Jeg festet meg lett til den, samt "Change" fra "26 Mixes For Cash". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja, huff, vi må for all del ikke glemme At the Heart of it All som er med på Nine Inch Nails' Further Down the Spiral. Vakkert. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja, huff, vi må for all del ikke glemme At the Heart of it All som er med på Nine Inch Nails' Further Down the Spiral. Vakkert. 5525355[/snapback] Hører på den nå. Sukk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 MEO MEOW MEWOE WM !!Dette må være tidenes anti-emosang(Les: glasang) 5525137[/snapback] Jeg sendte den til en kompis over msn, følgende skjedde: Han sluttet å svare på meldingene mine. Ti minutter senere ringer det på døren og jeg går for å åpne. Når jeg åpner står han der med et skikkelig apatisk uttrykk før han (ganske hardt) smekker til meg, snur rundt og går. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Prøver en gang til med dette spørsmålet. Når man...kjøper musikk på den måten som ikke koster noe og det er snakk om promoutgivelser, er det forskjell på det albumet og den utgaven man finner i butikken? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Prøver en gang til med dette spørsmålet. Når man...kjøper musikk på den måten som ikke koster noe og det er snakk om promoutgivelser, er det forskjell på det albumet og den utgaven man finner i butikken? 5528832[/snapback] Det har jeg aldrig opplevd at det er forskjell altså... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Alt etter plateselskapet. Nokon gir ut fullstendige promoer, nokon ikkje. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Noen som har hørt om Airborn firewipers? Blanding av Maiden og sodom(guitar)\mayhem(vokalisten). Mulig det bare er et lokal band, fant det i spillelista her. Skamfett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 MEO MEOW MEWOE WM ! 5525137[/snapback] lastet ned denne mens jeg snakket med kjæresten min over telefonen og det hele endte med trusler om dumping og kastrering fra hennes side Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 MEO MEOW MEWOE WM ! 5525137[/snapback] lastet ned denne mens jeg snakket med kjæresten min over telefonen og det hele endte med trusler om dumping og kastrering fra hennes side 5529657[/snapback] Hørte den på skolen, satt å rødma for meg selv. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Noen som veit om gode mp3-hosting-services på Internett? På google er det løgnaktige svin som reker. 5525243[/snapback] Download.com eller urørt.no? Men nå vet jeg ikke om du tenkte på å lagre egne sanger da... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg tenkte på det sistnevnte, Frank Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Fikk en newsletter mail fra Aftermath-music.com. Hei,Joda, amerikanske NILE stiller i Trondheim, 3 mai på Blæst, så her er det bare å ordne tur! Nile er en av de nåværende pillarene innen amerikansk Death Metal, så forvent en av de mest intense konsertene i 2006, for bandets siste album "Annihilation of the Wicked" som forøvrig har høstet glitrende omtaler over hele verden. Mere info om priser, supportband, aldersgrenser osv kommer så snart det er klart! Billetter legges trolig ut om kort tid, både i butikken og på webshopen. mvh, Haavard Aftermath Music www.aftermath-music.com Heldig for dere som bor i Trondheims område og liker bandet. Jeg bor på sørlandet så vet ikke om jeg får med en gjeng på tur oppover jeg. Har veldig lyst hehe. Lashed To the Slave Stick!! omg, I will. KEK! Endret 1. februar 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 *Glede meg til jeg er ferdig på vgs og flytter til Trondheim* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skal flytte på ei lita øy langt i gokk... Blir sikkert masse konserter. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg