rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmm, noen flere her som digger Echobrain? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Finnes det noen band i samme sjanger som Symphony X, Dream Theater, Iced Earth og lignende som IKKE har såpeglatt drittvokal? Jeg elsker raske, progressive riff med kompliserte instrumentdeler, men makan til drittvokal de fleste band i denne sjangeren har. Noen tips? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Meshuggah? Endret 13. oktober 2004 av TAAB Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Liquid Tension Experiment, så slipper du vokal... De har jo endel skamfett å by på rett og slett. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen tips? Progressive Death Metal: Opeth og Extol Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Finnes det noen band i samme sjanger som Symphony X, Dream Theater, Iced Earth og lignende som IKKE har såpeglatt drittvokal? Jeg elsker raske, progressive riff med kompliserte instrumentdeler, men makan til drittvokal de fleste band i denne sjangeren har. Noen tips? Eg har tre til deg: Pain of Salvation, Pain of Salvation...og... ...jo, Pain of Salvation! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Når ble Symphony X, Dream Theater og Iced Earth death metal/black metal? Vøtt evvahh, sjekker ut LTE og POS. Takk for tipsene. Edit: hører ofte på de andre som ble nevnt, så sånn er det med den saken. Endret 13. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Symphony X og DT blir vel stort sett regnet som prog metal, ihvertfall Symphony X. Black Metal er det iallefall ikke Ring Of Fire har en kul vokal etter min mening, men jeg mistenker at du ikke kommer til like den. Men hvem vet, det er iallefall hvert å sjekke. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Fikk endelig somlet meg til å kjøpe Tung, Tung, Politisk Rock med Black Debbath her om dagen. Kan virkelig anbefales. Har noen hørt den nye, Den Femte Statsmakt ennå? Hvordan er den? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Symphony X og DT blir vel stort sett regnet som prog metal, ihvertfall Symphony X. Black Metal er det iallefall ikke Ring Of Fire har en kul vokal etter min mening, men jeg mistenker at du ikke kommer til like den. Men hvem vet, det er iallefall hvert å sjekke. Yup. Og Symphony X - såpeglatt drittvokal!? Li3ak,oLOlLL! WTF?? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Og Symphony X - såpeglatt drittvokal!? Li3ak,oLOlLL! WTF?? Det var akkurat det jeg tenkte og Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vokalisten i Symphony X kjører jo übersåpeglatt stemme, kun slått av kisen i DT! Høres i alle fall sånn ut på The Oddysey-albumet, hvilket er det eneste jeg har hørt av de. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Damn, Damn, Damn, Damnation Game! Edit: Eller Divine Wings for den del... Endret 15. oktober 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Da har jeg fått noen nye CD'er, ganske variert egentlig Tool - Aenima Bob Marley - Legend Ana Johnson - The Way I Am Har ikke hørt gjennom alle enda, hører fortsatt på Tool, rimlig fornøyd. PS: Jeg hører vanligvis ikke på Ana Johnson og Bob Marley, men tenkte jeg skulle prøve noe annet for en gang skyld Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tool - Aenima Det albumet er GENIALT! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tool - Aenima Det albumet er GENIALT! Vet det Egentlig ingen sanger å klage på nesten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har noen hørt den nye, Den Femte Statsmakt ennå? Hvordan er den? Den er dritbra. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Tool - Aenima Det albumet er GENIALT! Rett og slett konge tøft! EDIT: Stish: Bob Marley er jo tøff da Endret 14. oktober 2004 av kaiern Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Liquid Tension Experiment, så slipper du vokal... De har jo endel skamfett å by på rett og slett. Rimelig heftig, sjekk ut Universal Mind. Men jeg syntes at et helt album blir for mye av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg