Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Wohooo! Noen sendte meg en sang på msn.

Niko - Night of Fire!

Hvor i alle dager skal dette ende?

PS til TLZ: Rock, Prog eller Metal, det er mye bra alt ja :) Det er bedre å like band enn å like sjangrer. F.eks. så hører jeg ikke på Mars Volta pga. sjangeren de spiller i. Ei heller Windir eller Pink Floyd.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det finnes mye god industrial metal. rammstein og rob zombie og sånt

edit:

og skulle jeg satt meg i en bås, tror jeg nok jeg hadde havnet bland metal og prog-gutta, ja.

Niko - Night of Fire!

tør jeg spørre?

edit2:

<!-- Nei til forkledde kommunistpartier, fjern AP og SV -->

nå ble jeg nesten litt stolt :)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
*Headcleaver tigge til seg sample?* :p

5473183[/snapback]

ikke om jeg har noe mulighet til å slippe ;)

er enig i at mye av musikken til rammstein er dårlig. de har egentlig ikke noe "medium" klasse hos meg. enten er musikken deres bra eller så er den jævelig dårlig. og sanger som engel og du hast er prakteksemplarer på nr. 2

Lenke til kommentar

Jeg vet liksom helt hvorfor det er sånn, men tøffinger som nettopp har konvertert fra techno til rock, tor de er utrolig kule når de fyrer på Rammstein. Hvis jeg kommer på en fest hvor las oss si festarrangøren vet at jeg er glad i litt hard rock (mens arrangøren selv ikke har peiling på rock), så hiver festarrangøren på Rammstein fordi han tror at sånt slår an hos den nye gjesten, da vil jeg bare spy...

Endret av anth
Lenke til kommentar
zip..

5473244[/snapback]

grunnen er nok mye at rammstein har et litt.. "jeg hører på rammstein. jeg er 15år og knalltøff" image. ganske teit egentlig, men ikke så mye som skal til. er mange større band som blir litt stemplet etter at de har kommet med noen hits som slår ann blandt ungdommen. se f.eks soad og metallica.

Hver gang jeg slår på mine favoritter på et vorspiel blir jeg kraftig nedstemt.

i know the feeling..

Lenke til kommentar

Rammstein for min del kan ikke komme i nærheten av The Young Gods og Laibach, men Rammstein har en formildende evne som trommisen i Meshuggah påpeker:

We don’t really know the guys and we’re not really fans of their music. What we are though are really fans of their ideas of doing things. I have the greatest respect for those guys because they put all the money that they make right back into pyro. They’re more or less broke because they put whatever money they make back into pyro and that just amazes me.

:green:

Lenke til kommentar
Hver gang jeg slår på mine favoritter på et vorspiel blir jeg kraftig nedstemt.

5473251[/snapback]

Playlist på siste vors hos meg:

DT - Scenes From a Memory

Led Zeppelin - IV

Dungen - Ta Det Lugnt

Tool - Ænima

Opeth - Blackwater Park

Sånn er det når jeg og Lungemannen får bestemme musikken. Skal sies at Bailando ble satt på straks sistnevnte dro. :p

Lenke til kommentar

anth: Bedre å like band enn sjanger?

Jeg driter egentlig i sjanger, men tilfedligvis så er vedlig mange av favorittbandene mine i sjangeren metall og prog, da jeg liker det så vil jeg kanskje lete mer der enn andre steder, men jeg er egentlig åpen for alt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...