Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så mye elendig black metal det finnes. Driver å hører på www.blackmetalradio.com og en gang innimellom kommer det noe fantastisk bra, men 80 % er shit. Merkelig at det er favorittsjangeren min, egentlig. :p

Flott sted å oppdage musikk da. :)

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Fy faen så mye elendig black metal det finnes. Driver å hører på www.blackmetalradio.com og en gang innimellom kommer det noe fantastisk bra, men 80 % er shit. Merkelig at det er favorittsjangeren min, egentlig. :p

Flott sted å oppdage musikk da. :)

5434506[/snapback]

Trekkes tilbake, så på feil liste. :blush:

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
ENSLAVED Press release January 9th 2006

GREAT NEWS!! ENSLAVED has entered Amper Studios (Oslo, Norway) to record their next album which is entitled “RUUN”. They’ve only been in studio for a week yet they already feel confident that this will be a monumental album! The drums are finished, and the guitars are being recorded at this very moment.

”The songs are stronger than ever, we’ve found the ultimate studios and the guys in the band are in very high spirits. Now it’s just a matter of working as hard as body and mind permits” says guitarist and composer Ivar Bjørnson. First two song titles to be revealed are the two to-be video songs: “Path of Vanir” and “Essence”.

“RUUN” is due to be RELEASED on MAY 8th 2006 (Tabu Recordings). The album will be mixed in Propeller Studios (Oslo, Norway) by Mike Hartung and finally mastered in Cutting Room (Stockholm, Sweden).

“You’re asking how “RUUN” sounds compared to “ISA”?

-You tell me!” says Bjørnson.

:fun:

Lenke til kommentar
Album Update

“The recording process for “Ashes Against The Grain” was completed this past weekend. The album is currently being mixed and will hopefully be ready for mastering in a couple weeks. A studio gallery will be posted online shortly.” - John Haughm

Agallochs album er snart ferdig :D begynte å sjelve når jeg leste det der. Gleder meg så sinnsykt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...