H4ngm4N Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Ancient Dimension! Haha, beste navnet hittil. Lenke til kommentar
moray Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 River Platypus, ble jeg.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Mitt ble Electric Platypus Men BTW. må legge ut en link til en kul låt The Black Lodge - Ocarina Boogie Denne har egentlig ikke noe og gjøre med Zelda Ocarina of time. Men det var bare derfra bandet fikk ideen.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Ja jo..Godt nyttår. I år håper jeg følgende: TLZ sier at Soad suger Satrucci satser på banjo. Glint tatoverer et hakekors i panna i minne om aqua-lenes metal-bakgrunn. Hylo får kreft i overleppa. Nr.4 mister Nr.1 LarsP får mopedbart 4---> Kaiern må i militæret pga rot i arkivene. Julenissen blir kristnet og må drikke mye blod. Taab får enda en unge, men med the great kat. Nisje Olm kjøper inn mange lærklær for show. Lungemannen skifter navn til Freia og satser på døde aper. Og jeg forblir kul. 5362066[/snapback] Ohyes! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Yoez Kandybar.. Når kom du tilbake YO?! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 *danse til Trail of Dead* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 *danse til Trail of Dead* 5403157[/snapback] *danse sammen med* Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Slenger på noen godbiter fra nord. Kan lastes ned fra http://www11.nrk.no/urort/ - Concrete Crew - JFK - RapINord - Nerri Fjæra - Bøbb-1 og Yogi - Dårlig Hårdag - Kompani 69 Endret 8. januar 2006 av jaujau Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Xasthur - To Violate the Obviuos! Wow! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Hva heter prog rock bandet ditt?http://www.bbc.co.uk/gloucestershire/focus...rock_name.shtml Mitt ble Rhapsody Machine, kan det blir mer pompøst og pretensiøst? :!: 5399534[/snapback] Mitt ble Cantaloupe Dimension. ^^ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Tangerine Trapeze på meg. ^^ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 I år håper jeg følgende: TLZ sier at Soad suger Satrucci satser på banjo. Glint tatoverer et hakekors i panna i minne om aqua-lenes metal-bakgrunn. Hylo får kreft i overleppa. Nr.4 mister Nr.1 LarsP får mopedbart 4---> Kaiern må i militæret pga rot i arkivene. Julenissen blir kristnet og må drikke mye blod. Taab får enda en unge, men med the great kat. Nisje Olm kjøper inn mange lærklær for show. Lungemannen skifter navn til Freia og satser på døde aper. 5362066[/snapback] Ingenting nytt med andre ord Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Åh, Brutal Kuk - Kardemomme by er så bra! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Åh, Brutal Kuk - Kardemomme by er så bra! 5404115[/snapback] /me kukulerer på Aero^^* Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Np: Coolio - Gangster Paradise, fyfaen det er minner. Fra den tiden det sto 2cool4school på penalet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Det er childhood memories as. Michelle pfiefferzsr Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som hører på Råg I Ryggen her? Hørte en sang av de, jan banan, på pyro her en dag. Virka veldig bra. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Fikk Rhapsody Moon. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Kek. Nye til Mew var sånn ganske ok. Dukka opp noe helt forferdelig vokal (en annen enn vokalisten synger) av og til, men altså veldig ålreit sånn ellers. Vurderer virkelig konserten på rockefeller. Me får nett sjå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Fikk lyst å få med meg Sepultura på Rockefeller. Me får nett sjå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg