Purify Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvordan uttaler dere Sepultura? Seppøltshøra. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vi har altså en variasjon mellom norsk og engelsk uttale fra person til person. Får fortsette med min "Sepultuuura" jeg da. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Må innrømme at eg kanskje seier "Sepeltura" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Rett ut. Sepultura. Samme her. Selv om jeg ikke har sagt det så utrolig mange ganger men. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kjøpte meg nettopp den nyeste plata til Windir. Likte den veldig godt np: Enslaved - Dauden Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ser at en del folk fra forumet her skal på Slayer/Slipknot den neste fredag. Kos. Liste: -lanez-nor -skuld -lungemannen -ChrchBrnr -nr.4 Ikke fler da vel? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kjøpte meg nettopp den nyeste plata til Windir. Likte den veldig godt np: Enslaved - Dauden Virkelig tøft cover Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/10/05/410380.html Jada jada. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/10/05/410380.html Jada jada. Good. Men dette: Beslutningen sees i sammenheng med at Sony for en måned siden valgte å åpne opp for avspilling av MP3 på sine spillere, blant annet i MiniDisc.måtte til da... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/10/05/410380.html Jada jada. Nice, me like Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Det er bra de har tatt til fornuften Kopisperren tok jo bare fra oss/begrenset forbrukernes rettigheter. Endret 5. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sitter og høyrer på promoen til Vreid her no (gjenverande Windir), and guess what? Detta er knalltøft! Wohoo! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Eh, jeg fant akkurat ut at jeg er i slekt med en eller annen i Motorpsycho. Kult. Pappa var tremeningen til faren en av de, eller noe. Dødsfett! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Pappa var tremeningen til faren en av de, eller noe. Her snakker vi close link. Eneste musikeren jeg vet om i slekta er Myllarguten, som jeg er direkte etterkommer av. Og så er jeg i slekt med Martin Luther, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sitter og høyrer på promoen til Vreid her no (gjenverande Windir), and guess what? Detta er knalltøft! Wohoo! Promo? Jeg og vil ha Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Eneste musikeren jeg vet om i slekta er Myllarguten, som jeg er direkte etterkommer av. Og så er jeg i slekt med Martin Luther, men det er en annen sak. Seriøst? I så fall - kult. Hvis ikke - nei vel. Forresten, noen som vet om AC/DC kommer til Norge når de begir seg ut på tour etter slipp av den nye plata? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det går sikkert enda et par år før de gir seg, så de kommer nok til Norge en gang. Når var sist gang de var her, btw? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Og så er jeg i slekt med Martin Luther, men det er en annen sak. Seriøst? I så fall - kult. Hvis ikke - nei vel. Direkte etterkommer etter søsteren hans. Sier min slektsforskende bestemor. Må si jeg liker Myllarguten bedre enn Luther, han var jo faktisk flink til å spille. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Noen som vet om Kings of Convenience har noen andre album enn Riot on and empty street og Quiet Is the New Loud som er skikkelig gode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg