Petrvs Romanvs Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Humret godt når jeg leste denne anmeldelsen av siste skiva til Dream Theater. While the usual annoyances — unnecessarily ultra-fast riffing, James LaBrie's cheesy vocals, and Jordan Rudess in general — are still present Edit: We will record our very first demo hopefully in late march! As soon as i have something i will let you know! As for the direction NEGATIVA will have.... Expect something heavy....brutal and extreme!! It's gonna be the second par of OBSCURA but with a different influence and direction...in my opinion, alot more heavy and intricate! Extreme is THE key word!! I'll keep you posted about it man! Edit II: Bandet består også av: Luc Lemay (Gorguts), gitar og vokal. Dominic Lapointe (Quo Vadis, Augury, Atheretic), bass. Etienne Gallo (Augury), trommer. Endret 2. januar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Arcturus Hadde hørt dem før men fikk det ikke helt til å sitte men etter å ha sett endel prat om dem her på forumet tenkte jeg at jeg skulle gi dem en sjanse til.. Og nå sittern som en kule altså! Takk Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har selv bestilt Destroy Erase Improve, rå skive. Noen som har hørt "Campfire Version" av Future Breed Machine? 5367322[/snapback] Futile Bread Machine for president! Er det bare jeg som syns at Catch 33 rett og slett er bare irriterende? Kult spilt og alt det der, men det er ikke kult på samma måte som DEI-skiva. Virker som de har prøvd å lage rarest mulig musikk, bare for at det skal være rart. Menmen.. på en eller annen syk måte liker jeg den likevel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 np: Excrementory Grindfuckers - Yellow Breed Machine. Nisje Olm: Utrolig festelig anmeldelse (jeg er forresten enig). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Arcturus Hadde hørt dem før men fikk det ikke helt til å sitte men etter å ha sett endel prat om dem her på forumet tenkte jeg at jeg skulle gi dem en sjanse til.. Og nå sittern som en kule altså! Takk 5375506[/snapback] Samme her etter jeg skaffa meg La Masquearade Infernale. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Arcturus - Kinetic Får ikke spilt den høyt nok... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Man får ikke spilt hele den skiva høytnok! NP: Arcturus - Collapse Generation, fy så den rocker! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Arcturus live var snas Ôö. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Arcturus live var snas Ôö. 5378486[/snapback] Dø. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har fått helt dilla på Røyksopp - What else is there. Den er jo bare så sinnsykt nydelig.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har fått helt dilla på Røyksopp - What else is there. Den er jo bare så sinnsykt nydelig.. 5382106[/snapback] Den er fin, ja. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Og jeg har hatt God Bok-låta innbrent i skallen i hele dag. Verste arbeidsdag evar. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Og jeg har hamstra king crimson. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Griegs Peer Gynt-suite på vinyl er gromt! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hoi, hoi! Ser at cdon selger alle My Dying Bride Remastered til kr 89,- (slengte inn en bestilling ettersom jeg har kvittet meg med de gamle versjonene). Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Johnny Cash, hvor skal jeg starte ? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 American Recordings Unchained American III: Solitary Man American IV: The Man Comes Around Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Free Your Hate av KMFDM var litt tøff. Åpningslåter pleier å være det. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 One Man Army And The Undead Quartet (OMAATUQ) er steintøft! Videoen til låta "So Grim, So True, So Real" er svinbra. Nei, Glint, dette er såvisst ikke finsk wankmetal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg