KimNK Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Awrait! Meir stoff for fans av techdeath! Sleep Terror liveomfg!! \o/ http://www.zone.ee/Sleepterror/ Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Det er nyttår og da ser man på kongelig varité etter raketter, kruttrøyk og korditthoste. Årets avsluttning var en godbit for oss som har vokst opp med 007-filmer i kjellern med far. Shirley Basset sang Goldfinger. Så jeg starta å tenke (mens jeg ennå kunne), dame Basset er dame som kan *synge*! Jeg syns det er så mange av dagens "syngedamer" som draaaar sånn på ordene, stavelsene, og tonene når de synger. Får inntrykket at de ikke klarer å utnytte "rommet mellom tonene", alt blir på en måte opera-wannabe "whining". Mange som kan synge og har flotte stemmer, men de skal alltid synge så eksplisitt, dra ut tonene og vise verden at de har stemme og lungekapasitet til det uavhengig av om sangen krever det eller i det hele tatt passer til den slik sangstil. Trur det er derfor jeg hater Jan Werner (den syngende hvalen), han draaaar også ofte ut tonene i alt han synger. Her mener jeg er forskjellen på en god sanger (Celin Dion, Jan Werner) og en fantastisk sanger (Shirley Basset). En god sanger kan synge, men synger meget ofte på en overtydelig måte. Mens en fantastisk sanger ikke bare synger, men tar sangen til seg som sin egen, og klarer å utnytte "rommet mellom tonene". Noen som er enige eller er dette bare nyttårs-røvvel ?? Nytt vått år! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Er tildels enig med deg. Godt nytt år! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Woi. hapot new yeag pl. PP= Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 kaiern +1. dritbra. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 The Haunted og Meshuggah er gromt. Har hørt en del på det i det siste. Er vel inne i en slags liten thrash-periode nå. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Meshuggah - Terminal Illusions, sykt, sykt bra låt! Destroy Erase Improve skiva er rå. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Klart! Catch 33 er ikke å forakte den heller. Egentlig det meste fra Meshuggah er ikke å forakte, men jeg digger introriffet på Catch 33-skiva. Også introen til I er heftig. Det samme gjelder Rare Trax. Det meste Meshuggah er heftig, egentlig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 De har visst begynt å planlegge en live-DVD. Kommer vel i forkant av neste album. Tipper høsten 2007. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Har selv bestilt Destroy Erase Improve, rå skive. Noen som har hørt "Campfire Version" av Future Breed Machine? Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Bono var redd for å bli kastet ut av U2 Hadde det skjedd hadde verden vært ett bedre sted å være.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Bono var redd for å bli kastet ut av U2Hadde det skjedd hadde verden vært ett bedre sted å være.. 5367614[/snapback] Kanskje det får han til å roe ned korstoget sitt litt... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Har selv bestilt Destroy Erase Improve, rå skive. Noen som har hørt "Campfire Version" av Future Breed Machine? 5367322[/snapback] KOM MED LINK!1 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Bono var redd for å bli kastet ut av U2Hadde det skjedd hadde verden vært ett bedre sted å være.. 5367614[/snapback] Fordi han da hadde fått mer tid og energi til å bekjempe fattigdom? Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Bono var redd for å bli kastet ut av U2Hadde det skjedd hadde verden vært ett bedre sted å være.. 5367614[/snapback] Fordi han da hadde fått mer tid og energi til å bekjempe fattigdom? 5367632[/snapback] Uten U2 er han veldig lite. Hadde han blitt kastet ut ville vi sluppet å høre og se trynet hans hele tiden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Enn hvor irriterende det trynet er så har fyren hjulpet svært mye med både fattigdom og AIDS og som du sier så er han nok mer sammen med U2. Sorry men: Bono hjelpe fattige > Du slippe å bli irritert. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Har selv bestilt Destroy Erase Improve, rå skive. Noen som har hørt "Campfire Version" av Future Breed Machine? 5367322[/snapback] KOM MED LINK!1 5367626[/snapback] http://www.centurymedia.com/temp/ProdDetai...rodID=NBA6268-2 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Uten U2 er han veldig lite. 5367660[/snapback] Uten han er U2 enda mindre. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 http://www.centurymedia.com/temp/ProdDetai...rodID=NBA6268-2 5367713[/snapback] Åja, jeg trodde det var slikt uoffisielt tull som noen fanboys hadde lagt ut på internett jeg. Gidder ikke betale. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 http://www.centurymedia.com/temp/ProdDetai...rodID=NBA6268-2 5367713[/snapback] Åja, jeg trodde det var slikt uoffisielt tull som noen fanboys hadde lagt ut på internett jeg. Gidder ikke betale. 5368109[/snapback] Usj, de har lagt det selv! Folka har humor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg