KimNK Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Herregud, så hinsides fett! Heilt vilt å sjå kar'n spelle! http://video.google.com/videoplay?docid=-8...&q=necrophagist Necrophagist. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Herregud, så hinsides fett!Heilt vilt å sjå kar'n spelle! http://video.google.com/videoplay?docid=-8...&q=necrophagist Necrophagist. 5361282[/snapback] Hehe, syntes ikke han gitaristen passet til stemmen sin. Men veldig bra spillt, sånn ca 100 ganger bedere en meg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Necrophagist er så endeløst fett at det er pokker meg ikkje bra for helsa! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Gitaristen i Necrophagist er dyktig teknisk sett griseflink, de er de fleste andre i bandet på sine instrumenter også. Musikkken er jo ikke akkurat ukomplisert... Vorpal: Ingen deathmetal-vokaler passer skikkelig til stemmen sin utseenedemessig da de hører mer ut som monstre enn mennesker. Endret 31. desember 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Hehe, ok. Men syntes han burde få lengere hår (Men det er bare min mening, ikke begyn og argumenter) Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Argh, tripel post.... Endret 31. desember 2005 av Vorpal Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 I got a double Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Er litt kult da. Står ei lita flis på scena, så plutselig slepper han helvete og hundre fortapte sjeler ut kjeften. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Hylo hilser til alle backstagerne og ønsker godt nytt år Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Ah... *savnepå Hylo* :sad: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Ja jo..Godt nyttår. I år håper jeg følgende: TLZ sier at Soad suger Satrucci satser på banjo. Glint tatoverer et hakekors i panna i minne om aqua-lenes metal-bakgrunn. Hylo får kreft i overleppa. Nr.4 mister Nr.1 LarsP får mopedbart 4---> Kaiern må i militæret pga rot i arkivene. Julenissen blir kristnet og må drikke mye blod. Taab får enda en unge, men med the great kat. Nisje Olm kjøper inn mange lærklær for show. Lungemannen skifter navn til Freia og satser på døde aper. Og jeg forblir kul. Endret 31. desember 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Og jeg forblir kul. 5362066[/snapback] Ikke få for høye forhåpnger nå... Godt nyttår ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg håper at anth og Tumbleweed gir hverandre en klem. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Satan, enda ikke lagt meg...Hører på king crimson..klarer ikke å stoppe. Enda ikke fiksa øl til den "store" kvelden idag..meen har backup. BAhhh..er trøtt. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Herregud, så hinsides fett!Heilt vilt å sjå kar'n spelle! http://video.google.com/videoplay?docid=-8...&q=necrophagist Necrophagist. 5361282[/snapback] Rå video ! Godt nyttår backstage-gjeng. Vente tiden til ikveld blir lang, har fått brent ut hitz_for_kidz vol 1/2. Med bl.a disse artistene: Slayer, Pantera, Sadus, Aura noir, Watain, Usurper, Celtic frost. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Godt nyttår, ja. Fant fyrverkeri til halv pris i dag, gjett kven som har prukt peng? \o/ Blir nok ein forteffelig kveld dette. =D /me lieks Hits 4 Kidz, lanez. <3 Endret 31. desember 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 haha, you wish, Jan-Erik! Uannsett. Godt nytt år, alle backstage-horer! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Denne tråden minner mer og mer om Siste Ordet. Jaja, godt nyttår, folkenzz. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 OMG, gidd klag. Må vel være lov å ønske godt nytt år. Om vi hadde posta i SO så hadde det ikkje blitt så veldig retta mot backstage gjengen eller hur? Kanskje vi ikkje ønsker SO folk et godt nytt år? :--D Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Bare for å spore av litt... En kompis av meg sier at Johnny Cash var mannen som "startet" punkmusikk pga innholdet i tekstene, kan noen bekfrefte det? Personlig så har jeg meget vanskelig for å kjøpe akkurat det der, men heeelt sikker er jeg ikke. Endret 31. desember 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg