Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen progrock-freaks som har hørt om Kerrs Pink?

5322075[/snapback]

Har første skiva, kommer ikke til å kjøpe flere med det første for å si det slik (minner meg om Camel som ikke akkurat er min favoritt gruppe). Prioriterer heller annen skandinavisk prog folk, som Garmarna, Kebnekaise og Gjallarhorn.

5331681[/snapback]

Minner det om Camel? Da kommer jeg sikkert til å like det. Får prøve å få fatt på en plate.

Edit: Hørt et klipp nå, kjedelige greier.

Endret av Lungemannen
Lenke til kommentar

Bakdelen med å være 31år, gift og ha to småunger er at man ikke lengre får julegaver :D

Allle gavene er enten til huset eller ungene, så jeg pleier å kjøpe noe til meg selv isteden.

Hører nå på Bo Hansson - Lord of the rings fra 1972 og er imponert!

Lenke til kommentar

Jeg fikk Peccatum - Lost in Reverie av min søster! :D

(Jeg sendte melding med ønskelista mi til hu, så gikk hun i den lokale platebaren og viste fyren som jobba der meldinga og spurte om han hadde noe av det, så fant han en skive og så sa hu, "ja, sikkert, jeg tar den" uten å ane hva hun hadde kjøpt. :p )

Lenke til kommentar
Hører nå på Bo Hansson - Lord of the rings fra 1972 og er imponert!

5335041[/snapback]

Heh, faren min har den originale LP-plata fra da den kom ut, ikke dårlig musikk det :)

5335624[/snapback]

Veit du om han har det originale innercovereret/innlegget? LP versionen min kom kun med vanlig hvitt innercover, men jeg har lest at det egentlige innercoveret/innlegget skal være nokså flott.

Plata blir forøvrig også bare bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...