Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moonsorrow var faktisk litt kult. Ikkje heilt min stil men blei positivt overraska  :yes:

Gleder meg til å høre meir frå bandet.

Må vel takke -Knuð for tipset  :thumbup:

5322196[/snapback]

Hvis du hørt Verisäkeet først, må jeg få presisere at det tar tid å vende seg til. Kivenkantaja, Suden Uni og Voimasta Ja Kunniasta er de tre beste skivene. Jeg vil anbefale låtene 'Tuulen Tytär', 'Kylän Päässä', 'Aurinko Ja Kuu', 'Pakanajuhla' og 'Kivenkantaja'. Da får du et greit bilde av Moonsorrow.

*høre på Immortal*

Lenke til kommentar
Jeg har fått skikkelig hekta på Arcturus for tiden. The Sham Mirrors er jo fantastisk, og Sideshow Symphonies vokser for hver gang jeg hører den. Knall!

5324543[/snapback]

Ha! Ditto ;) The Sham Mirrors er vel det albumet eg har hørt mest på i det siste.

Har ikkje hørt Sideshow Symphonies enndå, men tipper det er konge!

Lenke til kommentar
God jul, alle backstage-kødder. :)

5333317[/snapback]

Du må ikkje skrive sånt. Er ikkje lov =D

Må holde seg saklig vettu, ellers kjem onkel skumlemaktsjukmoderatormedmarkeringsbehovverreenneincockerspaniel og sletter innlegga. *viftemedfingeren*

GOD JUL! KUK!

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
God jul, alle backstage-kødder. :)

5333317[/snapback]

Du må ikkje skrive sånt. Er ikkje lov =D

Må holde seg saklig vettu, ellers kjem onkel skumlemaktsjukmoderatormedmarkeringsbehovverreenneincockerspaniel og sletter innlegga. *viftemedfingeren*

GOD JUL! KUK!

5333355[/snapback]

Eg skriva slik som eg vil!11

Eg er saklig. Onkel skumlemaktsjukmoderatormedmarkeringsbehovverreenneincockerspaniel er bare dum!

*sperme på Kaiern*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...