KimNK Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 OMG.. Det der må vel være den tåpeligste tråden Skjønner ikke helt poenget med å ha en ekte menneskeskalle Ritualer vel! D'OH!! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Angående NIN så er det sånn musikk som må "senkes inn" liksom. Det har ALDRI blitt senket inn hos meg, synes fyren er tåpelig jeg Angående masse bra musikk, så fant jeg en liste fra alle Viva La Bam episodene over all musikken. her er det masse MASSE bra metall så sjekk ut denne lista : http://www.ckyforums.com/index.php?showtopic=12920 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 NIN er jo bare konge jo Men Paranese, nam nam! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Eg hørte en eller annen klassisk sang når eg satt i klassen idag. Likte den veldig godt. Eneste eg vet er at den er av Mozart... Noen som vet hvilken det kan ha vært? Egentlig... så kan dere bare anbefale noe bra av mozart(gjerne album). Er det forskjell på orkestrene som spiller inn og sånt? Har gjerne lyst å skaffe meg litt bra klassisk! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har gjerne lyst å skaffe meg litt bra klassisk! Da må jeg anbefale Ludwig van's femte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Finnes kun EN klassisk komponist. Han kan kun beskrives gjennom disse ordene: Oh bliss! Bliss and heaven! Oh, it was gorgeousness and gorgeousity made flesh. It was like a bird of rarest-spun heaven metal or like silvery wine flowing in a spaceship, gravity all nonsense now. As I slooshied, I knew such lovely pictures! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 ^^What he said Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Finnes kun EN klassisk komponist. Han kan kun beskrives gjennom disse ordene: Oh bliss! Bliss and heaven! Oh, it was gorgeousness and gorgeousity made flesh. It was like a bird of rarest-spun heaven metal or like silvery wine flowing in a spaceship, gravity all nonsense now. As I slooshied, I knew such lovely pictures! LarsP!! Blir det noe tr00 og/eller hardc0re metal på deg i forcen da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tvilsomt, men man har jo dansband-svisj, da. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ole Ivars herjer lørdagskvelden! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 LarsP!! Blir det noe tr00 og/eller hardc0re metal på deg i forcen da? Seff, skal loade opp med discer til jeg drar neste søndag. Dessuten så har jeg alliert meg med en som liker blant annet Cradle of Filth, Children of Bodom, My Dying Bride og Dying Fetus. Kanskje ikke helt necr0, men det får duge til jeg kommer med CD-samlinga mi. Da skal det spilles musikk som får Chuck Norris til å bli blondine over natta. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 LarsP!! Blir det noe tr00 og/eller hardc0re metal på deg i forcen da? Seff, skal loade opp med discer til jeg drar neste søndag. Dessuten så har jeg alliert meg med en som liker blant annet Cradle of Filth, Children of Bodom, My Dying Bride og Dying Fetus. Kanskje ikke helt necr0, men det får duge til jeg kommer med CD-samlinga mi. Da skal det spilles musikk som får Chuck Norris til å bli blondine over natta. Personer som liker My Dying Bride er som oftest reale karer. Virker som en sterk allianse... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 På tide å få liv i denne tråden igjen synes jeg Vel sitter her med 200kr, men vet ikke hvilken CD jeg skal kjøpe. Noen som har noe å anbefale? Hører på det meste. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 På tide å få liv i denne tråden igjen synes jeg Vel sitter her med 200kr, men vet ikke hvilken CD jeg skal kjøpe. Noen som har noe å anbefale? Hører på det meste. Siste plata til Slipknot eller The Hives. Ellers er jo System Of A Down sitt Toxicity et veldig bra album. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kjøpte meg nettopp den nyeste plata til Windir. Likte den veldig godt Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Slipknots Vol. 3 var litt tam, på en måte. Var ikke samme agresjonen som de hadde på de tidligere platene, og vokalen var slappere. Hva med Bobby Conn - Rise Up!, eller kanskje Washingtons nye plate? Husker ikke hva den heter, og å google på washington tror jeg er rimelig håpløst. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En hvilken som helst Pain of Salvation skive... for guds skyld berre høyr på plata iallefall...It would not let you down.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tror det blir Led Zeppelin I og IV. Så blir det masse annet etter jeg har hett bursdag Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvordan uttaler dere Sepultura? Måtte spørre, har aldri faktisk hørt et menneske si navnet på det bandet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 eg utaler det rett ut... sepultura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg