Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg hørte en eller annen klassisk sang når eg satt i klassen idag. Likte den veldig godt. Eneste eg vet er at den er av Mozart... Noen som vet hvilken det kan ha vært?

Egentlig... så kan dere bare anbefale noe bra av mozart(gjerne album).

Er det forskjell på orkestrene som spiller inn og sånt?

Har gjerne lyst å skaffe meg litt bra klassisk! :)

Lenke til kommentar

Finnes kun EN klassisk komponist. Han kan kun beskrives gjennom disse ordene:

Oh bliss! Bliss and heaven! Oh, it was gorgeousness and gorgeousity made flesh. It was like a bird of rarest-spun heaven metal or like silvery wine flowing in a spaceship, gravity all nonsense now. As I slooshied, I knew such lovely pictures!
Lenke til kommentar
Finnes kun EN klassisk komponist. Han kan kun beskrives gjennom disse ordene:

Oh bliss! Bliss and heaven! Oh, it was gorgeousness and gorgeousity made flesh. It was like a bird of rarest-spun heaven metal or like silvery wine flowing in a spaceship, gravity all nonsense now. As I slooshied, I knew such lovely pictures!

LarsP!!

Blir det noe tr00 og/eller hardc0re metal på deg i forcen da? :)

Lenke til kommentar
LarsP!!

Blir det noe tr00 og/eller hardc0re metal på deg i forcen da? :)

Seff, skal loade opp med discer til jeg drar neste søndag. Dessuten så har jeg alliert meg med en som liker blant annet Cradle of Filth, Children of Bodom, My Dying Bride og Dying Fetus. Kanskje ikke helt necr0, men det får duge til jeg kommer med CD-samlinga mi. Da skal det spilles musikk som får Chuck Norris til å bli blondine over natta.

Lenke til kommentar
LarsP!!

Blir det noe tr00 og/eller hardc0re metal på deg i forcen da?  :)

Seff, skal loade opp med discer til jeg drar neste søndag. Dessuten så har jeg alliert meg med en som liker blant annet Cradle of Filth, Children of Bodom, My Dying Bride og Dying Fetus. Kanskje ikke helt necr0, men det får duge til jeg kommer med CD-samlinga mi. Da skal det spilles musikk som får Chuck Norris til å bli blondine over natta.

Personer som liker My Dying Bride er som oftest reale karer. Virker som en sterk allianse...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
På tide å få liv i denne tråden igjen synes jeg :)

Vel sitter her med 200kr, men vet ikke hvilken CD jeg skal kjøpe.

Noen som har noe å anbefale? Hører på det meste.

:)

Siste plata til Slipknot eller The Hives. Ellers er jo System Of A Down sitt Toxicity et veldig bra album.

Lenke til kommentar

Slipknots Vol. 3 var litt tam, på en måte. Var ikke samme agresjonen som de hadde på de tidligere platene, og vokalen var slappere.

Hva med Bobby Conn - Rise Up!, eller kanskje Washingtons nye plate? Husker ikke hva den heter, og å google på washington tror jeg er rimelig håpløst. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...