Πεισιθάνατος Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hva er det som er så spesielt med denne, for meg, totalt ukjente jenta? Jeg googlet etter bilder, og jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så spesielt ved henne. Kan noen informere meg? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Ooh, jeg er tøff, jeg ser ik på idol." keke Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Ooh, jeg er tøff, jeg ser ik på idol." 5293508[/snapback] Jeg hadde faktisk ikke hørt om henne før jeg leste i Backstage-tråden og "jeg vil se Tones brystvorter"-tråden idag. Kan heller ikke skjønne at hun er så veldig pen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Oooh, hun har ikke liksminke så derfor er hun ikke pen!11" Til og med jeg som er noe av det tr00este som finnes på denne planeten før drastisk økt puls ved synet av henne. Jeg fikk nesten hjerteinfarkt når jeg så henne på Oaaseeen Storsentøørr her en dagen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei, Tone er ikke så flott som dere skal ha det til. Tipper det finnes 3-5 Tone'er i hver eneste skoleklasse der ute. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 hjerteinfarkt faktisk :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei, Tone er ikke så flott som dere skal ha det til. Tipper det finnes 3-5 Tone'er i hver eneste skoleklasse der ute. 5293734[/snapback] Ok, det er overdrivelse! ...eller gikk jeg bare i en eksepsjonelt dårlig klasse? Men, ja, man kan finne mange minst like pene jenter andre steder. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Over til noe helt annet.. Hørte noen sanger fra Operation Mindcrime II, har mine bange anelser for å si det sånn (riktignok er det bootleg, men...) http://www.queensryche.com/releases/operat...me-2/index.html Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hun er ikke så bra, men sikkert kos på en lørdag 2200. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Over til noe helt annet.. Hørte noen sanger fra Operation Mindcrime II, har mine bange anelser for å si det sånn (riktignok er det bootleg, men...) http://www.queensryche.com/releases/operat...me-2/index.html 5294083[/snapback] Hørte rykter om at dette skal komme, la oss håpe at det var like bare som den første 'operasjonen'. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kommer ut 14 mars 2006, sikkert bedre enn Tribe.. men topper nok ikke eneren. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvor ble det av den fine Gorgoroth-avataren din, lanez? 5292987[/snapback] Auksjonert bort, neida. Tenkte at jeg trengte en forandring. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvor ble det av den fine Gorgoroth-avataren din, lanez? 5292987[/snapback] Auksjonert bort, neida. Tenkte at jeg trengte en forandring. 5295968[/snapback] Den forrige avataren din var helt overlegen, da. Synes du skal skifte tilbake, jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 YEZ! Jeg fant igjen Andrew W.K-albumet mitt. Tidenes debutskive? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 YEZ! Jeg fant igjen Andrew W.K-albumet mitt. Tidenes debutskive? 5298536[/snapback] Åh, nå fikk jeg en sang på hodet. Party Hard! Er det ikke Andrew som har den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jo, det er Andrew. :--D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvor spilte de?Var der ikke når de spilte i Hamar tidlig dette året, da hadde jeg ikke begynt å høre noe særlig på Gorgoroth, noe jeg angrer "litt" på nå... 5289627[/snapback] Hm, var i Trondheim et sted, husker ikke riktig. Var visstnok en fin konsert. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Dear friends, One and a half months has now passed since Georg's car accident took place. We are now happy to tell you that the time of intensive care is finally over and in the rehabilitation process will take over soon. He has now been transferred back to Hämeenlinna Central Hospital where he was yesterday taken off the respirator - meaning that he now is breathing fully on his own - and moved to the regular ward. His general condition is improving, vital functions are recovering and his kidneys are working again. He is more awake now and even though we haven't been allowed to visit him yet, his family has told us that he is fully conscious and understands what they speak to him, and now that he is no longer connected to the respirator, he is also able to talk. (...) We would also like to inform you, that despite the regrettable circumstances, the battlemachinery has not, and will not, come to a halt. The work on the new album is progressing and we have also confirmed a row of new shows for 2006 to be announced later. We are hoping to finish the work on the upcoming album by summer 2006 and then directly head out for new battles across Europe. Booking enquiries should be directed to booking[-at-]turisas.com. Good news! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Turisas? Mer finsk wankermetal? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Turisas? Mer finsk wankermetal? 5302514[/snapback] Ikke egentlig? Har du ikke hørt det? Det ligner ikke på Children Of Bodom, Nightwish eller noe slikt. Det er per definisjon "Battle Metal". Jeg vil bare kalle det Folk Metal, men det er meg. Det er verdt å sjekke ut i hvert fall! Min mening, anyways! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg