Acrid Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Kan noen hjelpe meg med noe dødsmetall? Er intresert i et band, eller hvertfall noen sanger med veldig mørk/dyp vokal, er intresert i høyr hurtighet med blastbeats som går så og si konstant, trommene må dominere litt også, finner ikke noen sanger som oppfyller dette, tingen her er at det skal være mest mulig ekstremt, så innspillingskvaliteten må være god også. Mvh. Øyvind 5232038[/snapback] Sjekk ut Nile du. http://shop.relapse.com/artist/artist.aspx?ArtistID=10075 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Hører endel på Nile, men har lyst på noe som smeller skikkelig, og da funker ikke Nile. Cannibal Corpse funker innimellom, og endel grindcore. Problemet er at jeg ikke hører så mye på dødsmetall, så det blir vanskelig og gi pekepinner på hva jeg vil ha. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Hører endel på Nile, men har lyst på noe som smeller skikkelig, og da funker ikke Nile. Cannibal Corpse funker innimellom, og endel grindcore. Problemet er at jeg ikke hører så mye på dødsmetall, så det blir vanskelig og gi pekepinner på hva jeg vil ha. Mvh. Øyvind 5232806[/snapback] Sjekket du Iniquity? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Napalm Death, Morbid Angel og Obituary er vel band du kan sjekke ut ganske sentrale dødsmetal band dette Endret 30. november 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Hør på Nidhogg, sjekk ut Obituary. Og folkens hør på Sadus! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Og Grave! Og kanskje Deicide! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Hører endel på Nile, men har lyst på noe som smeller skikkelig, og da funker ikke Nile. Cannibal Corpse funker innimellom, og endel grindcore. Problemet er at jeg ikke hører så mye på dødsmetall, så det blir vanskelig og gi pekepinner på hva jeg vil ha. Mvh. Øyvind 5232806[/snapback] Hvis du vil ha VIRKELIG brutal deathmetal, som får Cannibal Corpse til å virke som gamle tanter; Odious Mortem - Devouring The Prophecy Liturgy - Dawn Of Ash Brodequin - Instruments Of Torture, Methods Of Execution, Festival Of Death Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh, None So Vile Tombthroat - Out Of The Tomb Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Vital Remains - Into Cold Darkness, Dechristianize Nasum - Shift, Helvete Dying Fetus - Stop at Nothing, Killing on Adrenalin, Destroy the Opposition Cadaver - Necrosis Belphegor - Lucifer Incestus Debauchery - Rage of the Bloodbeast Domination Through Impurity - Essence of Brutality Iniquity - Five Across The Eyes, Grime Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Noen som har hørt noe mer snakk om kaada/patton? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Nope. Funne ut kva den underfundige, merkelige låta dei spelde på Roskilde var? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 De spilte to ukjente samt mash utenom romancez. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Nå som jeg sitter å hører på Black sabbath- never say die, får jeg veldig lyst til å løpe ut og ha det morro. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Åh? Eg blir litt trist eg, slutten på Ozzy-eraen og greie.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Hører på det nyeste albumet til In Flames nå, men det er en liten ting jeg stusser på. Det står at det er en promo, vil det si at det ikke er den utgaven som kommer ut i butikkene? En litt redigert versjon av orginalen? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Ahhhhhhhh, elsker det albumet!! Faen så perfekt!!!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Slår umulig Arntor men.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Var arntor som var best her før og, men herregud. Alle låtene er perfekte til siste smule (untatt The Spiritlord) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Hører endel på Nile, men har lyst på noe som smeller skikkelig, og da funker ikke Nile. Cannibal Corpse funker innimellom, og endel grindcore. Problemet er at jeg ikke hører så mye på dødsmetall, så det blir vanskelig og gi pekepinner på hva jeg vil ha. Mvh. Øyvind 5232806[/snapback] Vital Remains - Dechristianize Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Thomas Newman, my friend! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Noen som klarer å finne alle band navnene på bildet? Skal være litt over 70 stykker. http://www.trustmerecords.com/uploaded_ima...Here-730157.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg