Acrid Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Saft suse! Jeg rota rundt på loftet og fant mutterns gamle vinyler. Mye skit, men jeg fant noen höjdare: Johnny Cash live at Folsom Prison & San Quentin, Åge Aleksandersen - Leva Livet, Edvard Grieg - Peer Gynt, Hair (musikalen), Soul Train, Rolling Stones - It's Only Rock 'n' Roll, et par George Baker plater og mye annet snadder, inkludert en nydelig orange boks med 8 hit-plater! Popular Music's Golden Hit Parade heter den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Har Wham - Last Christmas på LP om noen er interessert i å ta på meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Har Wham - Last Christmas på LP om noen er interessert i å ta på meg. 5197250[/snapback] *ta på* Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Saft suse! Jeg rota rundt på loftet og fant mutterns gamle vinyler. Mye skit, men jeg fant noen höjdare: Johnny Cash live at Folsom Prison & San Quentin, Åge Aleksandersen - Leva Livet Folsom Prison & San Quentin er heilt konge. Levva Livet har jeg også, fikk Åge til å singere den sist gang jeg var på Åge konsert Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Nå har jeg sett gjennom all vinylen og sortert ut følgende: Barclay James Harvest - Gone To Earth Johnny Cash - Live at Folsom Prison & San Quentin Johnny Cash - The Johnny Cash Collection vol. 2 George Baker - Sing For the Day George Baker - Paloma Blanca Genesis - Abacab K. M. Myrland - Isbål K. M. Myrland - Gjengrodd Sti K. M. Myrland - Myrland K. M. Myrland - Morild K. M. Myrland - 78° Nord: Svalbardviser Abba - The Visitors Abba - Super Trouper Edvard Grieg - Peer Gynt (London Symphony Orchestra, dirigent: Per Dreier) Hair (musikalen) Rolling Stones - It's Only Rock 'n' Roll Soul Train - Hits That Made It Happen Åge Aleksandersen - Levva Livet Heavy Norsk (norsk rock samleplate med bl.a. Saft, Pain In The Ass og Jonas Fjeld Band) Beethoven - Symfoni nr. 9 "Choral" & symfoni nr. 5 Popular Music's Golden Hit Parade (8 LP boks) Per Hommelhaug - Fotbad og Samba Mikis Theodorakis - The Best of Mikis Theodorakis The Doobies - Best Of Goombay Dance Band - Sun Of Jamaica Rod Steward - A Night on the Town Burl Ives - Junior Choice The Rhinestones - The Rhinestones Art Garfunkel - Scissors Cut Wizex - Carousel Wizex - Bästa Poco - Blue and Gray Aussivik 77 - Qutdligssat (folkemusikk fra Grønland) Bellamy Brothers - Beautiful Friends Rasmus Lyberth - Viljen Er Styrke Oppsong - For Nordmøringar Kokomo - Rise and Shine Olav Stedje - Ta Meg Med Olivia Newton John - Greatest Hits Danseparty (danseband-samling regner jeg med ) Nicole - Meine Kleine Freiheit Thorleifs - Johnny Blue Thorleifs - 12 Golden Hits Beach Boys - 20 Golden Greats Emmylou Harris - Blue Kentucky Girl Bjøro Håland, Anne Engh & Country Snakes - Ol' Flames Endret 23. november 2005 av Glint Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bjøro Håland, Anne Engh & Country Snakes - Ol' Flames 5197844[/snapback] HAHAHA. I WANT! Julegave til Lars? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Men ingen Watain. =( Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Lorraine Crosby høres ut som Meat-Loaf med et spark mellom beina. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Du finner det nok ut når du blir noen år eldre, Amy, så slutt å mase. OK? (Så lei av den låta) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Da bør du sjekke ut sangen "Hello" fra samme plate JBlack. Den er helt infernalsk. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 andre enn meg som følger med på Bob Dylan dokumentaren på NRK1 ? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Holla! Jeg lurte på om noen av dere visste hvor jeg kunne få tak i den Nicelback-"sangen" hvor to av deres sanger er lagt oppå hverandre uten at man egentlig hører at det er to? På forhånd takk Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Holla! Jeg lurte på om noen av dere visste hvor jeg kunne få tak i den Nicelback-"sangen" hvor to av deres sanger er lagt oppå hverandre uten at man egentlig hører at det er to? På forhånd takk 5208315[/snapback] Hør saken her. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Borknagar er gromt! Epic er en fin plate! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Borknagar er gromt! Epic er en fin plate! 5209390[/snapback] Takk for den hendige informasjonen. Dette har jeg forøvrig visst veldig lenge. Borknagar ftw. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Borknagar er gromt! Epic er en fin plate! 5209390[/snapback] Helt klart... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Kvist - "For Kunsten Maa Vi Evig Vike" er forøvrig også en meget glimrende plate. Endret 26. november 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Må si meg svak for King Crimsons lizard for tiden. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Holla! Jeg lurte på om noen av dere visste hvor jeg kunne få tak i den Nicelback-"sangen" hvor to av deres sanger er lagt oppå hverandre uten at man egentlig hører at det er to? På forhånd takk 5208315[/snapback] Hør saken her. 5208619[/snapback] Mange takk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg heter Frank og liker Dying Fetus like godt som jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg