Lungemannen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 It belöngs to teh Underwörld Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 eg tror HalTan tar tr00 inspirasjonen sin fra tegneserien "Anti-Christian" ... Den er genial.... Sånn liten fjortiss som gjør alt han kan for å være evil(særlig mot forledrene sine) men får det ikke til. "oii så stilig gutt, svart tapet med blod mønster!!!" btw. Takker HalTan for raskt svar, var akkurat tidsnok til at eg fikk lese det før eg tok bussen... Her er alt eg kjøpte: Deep Purple - Machine Head (70tallet) Metallica - Master of Puppets (80tallet) Nine Inch Nails - The Fragile (90tallet) Dream Theater - The Train of Thought (00tallet) Avantasia - The Metal Opera (forskjelige artister) Arch Enemy - Anthems of Rebellion sistnevnte er tr00 necro D3ATH METAL! !!:!: KEKE Neida... bare gothenburg/melodic death Eg føler at dette ble en dyr økonomisk affære men det er musikk.... og musikk er LIVET! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmm, aldri sett den tegneserien, link? Tar forøvrig inspirasjonen fra [se signaturlinken]. \m/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Haha, du har funne den, ja.. :!: Trur du (og andre) vil ha glede av å lese denne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Veldig grim, veldig tr00. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Link er kanskje vanskelig å få tak i da eg leser den i Nemi bladet mitt.... men eg skal google litt og se omeg finner.... eventuelt så kan eg ta bilde og legge ut.... EDIT:Fant ikke på google, men det ligger i Neimbladet "Evighetsmaskiner"... gidder ikke å ta bilde, sorry Men hva synes dere om musikk investeringen min, var det bra valg? Endret 6. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Nine Inch Nails og DT er i hvert fall garantert fornøyelig, skal jeg følge hva jeg synes selv. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Machine Head er i allefall en digg 70-talls cd. Metallica...vel, hvis du liker den er jo det det viktigste Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Tror ikke du gjorde noen dårlige kjøp der, nei. Endret 6. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har hørt igjennom DT albumet nå... 100% kjempe bra! hører på batteriet som drar igang MOP'en nå.... viker veldig bra.... men så har eg hørt de meste av dette før... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hører på batteriet som drar igang MOP'en nå.... viker veldig bra.... men så har eg hørt de meste av dette før... Det er veldig bra. Hvordan var de andre albumene? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Fortalte jeg at jeg får ny forsterker snart? Nammenam Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Rotel skal visst være veldig bra har jeg hørt, så gratulerer. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Takker. Må bare spare litt til, så har jeg råd til høytalerne også Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du liker Dream Theater så burde du skjekke ut 'Liquid Tension Experiment'.Soloprosjektet fra Mike Portnoy (Trommisen i Dream Theater). LTE er utrolig bra... Noe av det beste jeg har hørt i musikksammenheng... For de som liker Dream Theater, vil jeg anbefalle "Spock's Beard" Det er oppvarmingsbandet til Dream Theater! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 alt musikken eg kjøpte likte eg utroolig godt... NIN trengte litt tilvenning, men det funka til slutt utrolig bra! Nå har eg allered begynt å planlegge nye plate kjøp.. tenkte eg skulle skaffe meg en 311 plate... hvilken er best? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Så meget bra ut de kjøpene du gjorde. Jeg liker avantasia meget godt. God variasjon med en meget stemmningsfull musikk, og god vokal. Liker du "the metal opera" vil du også like "the metal opera pt2" Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Heyh! Kjøpte meg Avantasia "The metal opera pt.2" For noen år siden nå, og den er dritrå på en harry måte Tror jeg setter den på nå Lenke til kommentar
GTS Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Trur du (og andre) vil ha glede av å lese denne. OMG.. Det der må vel være den tåpeligste tråden Skjønner ikke helt poenget med å ha en ekte menneskeskalle Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hmm, si det... Toalettmappe kanskje? Endret 10. september 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg