Πεισιθάνατος Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Moonsorrow!! Det bandet er helt konge. Tulkaapa Äijät! har stått på repeat noen ganger nå. Jeg spiller Finntroll litt innimellom.. bare for variasjonens skyld. Noen andre som liker? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Moonsorrow!! Det bandet er helt konge. Tulkaapa Äijät! har stått på repeat noen ganger nå. Jeg spiller Finntroll litt innimellom.. bare for variasjonens skyld. Noen andre som liker? 5107760[/snapback] De er über ! Endret 5. november 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Er Captain Jack død Hvorfor har jeg ikke hørt om dette før? Han definerer jo nesten barneskole åra for meg. 5107687[/snapback] Oj! Hvil i fred. Skal kjøre tribute i kveld, tenker jeg. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Hva tenker vi om Death From Above? jeg elsker det, namnam Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Dinsadansdjeveldyrkaar! Takk, Satrucci_! You saved my day! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 'Captain Jack' har vel vært temmelig syk en god stund nå også, ja. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Hva tenker vi om Death From Above? jeg elsker det, namnam 5109360[/snapback] Ikke dårlig, men heller ikke sånn WHOOOA OMGZZ! ... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Fått meg ny favorittsang: Hulk Hogan and the Wrestling Boo - American Made He's got the red, white, and blue running through his veins He was born and raised in the US of A He's government-inspected He's U.S. grade If you mess with the flag It's like a slap in his face CHORUS: He's American made (American) He's American made (a real American) He's American made (American) He's American-merican maaaaaaade He's got the stars and stripes running through his veins He was born and raised the American way He wears the heart of his country on his sleeve He'll fight for your freedom and you better believe CHORUS He was born and raised in the US of A He'll fight for your freedom and you better believe He's American made (American) He's American made (a real American) He's American made (American) He's American-merican (a real American) American maaaaaade (American) American made (a real American) He's American made (American) American made (A real American) Yeah yeah yeah (American) Yeah American made (a real American) 'merican maaaaaaade (American) Whoa, he's American made (A real American) Yow! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Hulk Hogan er like mye helt som HasselhoFFFFFF. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Tat vas relly godd englis. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Hoy, jeg må prøve å få tak i de to første albumene til The Other Side Of The Sky også. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 For de som ikke var på Paul Di'Anno konsert når han gjestet Norge, så kan jeg opplyse at han spilte følgende låter fra Iron Maiden og Killers: Prowler, Remember Tomorrow, Phantom Of The Opera, Running Free og Transilvania. Wratchild, Murders In The Rue Morgue og Killers. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 For de som ikke var på Paul Di'Anno konsert når han gjestet Norge, så kan jeg opplyse at han spilte følgende låter fra Iron Maiden og Killers:Prowler, Remember Tomorrow, Phantom Of The Opera, Running Free og Transilvania. Wratchild, Murders In The Rue Morgue og Killers. 5115682[/snapback] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Var på konsert på lørdagen. En kamerat av meg spiller gitar i bandet Sulthan. Jeg likte det jeg hørte: Halvprogga rock'n roll med kvinnevokal. Sulthan - Mission Sulthan - Insane Behaviour Sulthan - Give it to me Opptakene er ikke så veldig mye å skryte av, men det gir iallefall en liten pekepinn på hva jeg snakker om. De var rett og slett utrolig bra live. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Other side..gjeeeeeez! <3 glint. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Kjøpte Rosenrot i går med DVD. Kjempebra CD! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Other side..gjeeeeeez! <3 glint. 5122483[/snapback] Sjekk ut Mouth of the Architect btw. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg kjøpte Ásmegin-skjorta idag! Den har kommet, den har kommet, den har kommet! Jeeeee! *høre på Ásmegin og ha på seg skjorta* Lenke til kommentar
T.L Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Kom over et spennende tilskudd til et ellers blodmatcho hip-hop miljø. En homofil gangsterrapper som bare går under navnet "gangster fag". Gratis Mp3er her: http://www.joerogan.net/main.php Verste er at han er ganske talentfull, og det skal visstnok være helt seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg