Jan Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Somewhere over the rainbow..noen sier at det er en Disneysang, fordi den var med i wizard of Oz..som da er en disneysang. MEEEN er det egentlig en disneysang eller var det hyra artist? 5095606[/snapback] Bitchezzz? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Somewhere over the rainbow..noen sier at det er en Disneysang, fordi den var med i wizard of Oz..som da er en disneysang. MEEEN er det egentlig en disneysang eller var det hyra artist? 5095606[/snapback] Bitchezzz? 5097925[/snapback] første søk på google gir meg at sangen er fra The Wizard of Oz som kom ut i 1939 og det er foresten ingen disneyfilm. http://en.wikipedia.org/wiki/Somewhere_Over_the_Rainbow har også en del informasjon Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Sigur Rós eide i går Men er det noen som vet navnet på oppvarmingsbandet? De søte jentene imponerte meg noe sinnsykt, må være ett av de beste oppvarmingsbandene jeg noen gang har sett.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Sigur Rós eide i går 5100779[/snapback] Fyfaen! Din jævel Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 lyst å høre på Rush? sjekk ut Rushradio.org Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Somewhere over the rainbow..noen sier at det er en Disneysang, fordi den var med i wizard of Oz..som da er en disneysang. MEEEN er det egentlig en disneysang eller var det hyra artist? 5095606[/snapback] Bitchezzz? 5097925[/snapback] første søk på google gir meg at sangen er fra The Wizard of Oz som kom ut i 1939 og det er foresten ingen disneyfilm. http://en.wikipedia.org/wiki/Somewhere_Over_the_Rainbow har også en del informasjon 5099833[/snapback] Ok takk. Det var noe som ikke stemte ja. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Mr.Bungle - California! Det albumet svinger som sattan, hver gang! GET ME OUT OF THIS AIR-CONDITIONED NIGHTMARE!!1 *danse* Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Mr.Bungle - California! Det albumet svinger som sattan, hver gang! GET ME OUT OF THIS AIR-CONDITIONED NIGHTMARE!!1 *danse* 5101825[/snapback] For ikke å snakke om Kaada/Patton - Romances I'd buy that for a dollar! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Judas Priest - Pain And Pleasure Do what you wanna do Oh what you put me through How I suffer for your love Say what you wanna say You know that you're gonna pay For all the times that I've cried Aaahhh så herlig følelse den låta spruter ut. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Sigur Rós eide i går Men er det noen som vet navnet på oppvarmingsbandet? De søte jentene imponerte meg noe sinnsykt, må være ett av de beste oppvarmingsbandene jeg noen gang har sett.. 5100779[/snapback] Ja, de var konge! Tok jo av på slutten! Oppvarmingsbandet passet jo også veldig bra til selve hovedbandet, ulikt Goldfrapp og Coldplay i Spektrum. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Scum r00lz ! np : Scum - truth wont be sold ! Kommenter vis dere liker det, syntes video'en Protest life satt bandet litt feil på plass etter min mening. Endret 4. november 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 I nederste høyre hjørne på baksiden av førerkortet står det to vers av Mellom Bakkar og Berg med liten skrift. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 I nederste høyre hjørne på baksiden av førerkortet står det to vers av Mellom Bakkar og Berg med liten skrift. 5104495[/snapback] WHAAAT? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Jepp, det gjør det, men skriften er eksremt liten. Fant forresten ut at det bare var ett vers, men allikevel. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Haha, nice. Synes det ser ut som 2 vers likevel eg da, men. =/ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ser to vers jeg også. Tøft. ^^ Zeppelin - I er bilmusikken for tida, forresten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Susperia rocks. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Var to vers ja Det var bare mine kunnskaper om Ivar Aasen som kom til kort Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Mr.Bungle - California! Det albumet svinger som sattan, hver gang! GET ME OUT OF THIS AIR-CONDITIONED NIGHTMARE!!1 *danse* 5101825[/snapback] For ikke å snakke om Kaada/Patton - Romances I'd buy that for a dollar! 5101921[/snapback] Vel...nå har vel du ikke hørt mer enn 25 minutter hva? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Er Captain Jack død Hvorfor har jeg ikke hørt om dette før? Han definerer jo nesten barneskole åra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg