Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her og hører på Magma - Mekanïk Destruktïw Kommandöh

Best :--o

5087082[/snapback]

:love:

Den må nesten sees på Theusz Hamtaahk Trilogie dvd'n.

Helt ekstatisk.

5092206[/snapback]

Du har anbefalt den til meg før. Personlig er jeg ikke så stor fan av slike DVD'er. Men cd'n er vel i alle fall verdt å få tak i?

http://www.progarchives.com/Progressive_ro....asp?cd_id=3318

Er vel litt lettere å få tak i og kanskje

Lenke til kommentar
Du har anbefalt den til meg før. Personlig er jeg ikke så stor fan av slike DVD'er. Men cd'n er vel i alle fall verdt å få tak i?

http://www.progarchives.com/Progressive_ro....asp?cd_id=3318

Er vel litt lettere å få tak i og kanskje

5092276[/snapback]

Begge anbefales, og begge er greie å få tak i hvis du handler fra utlandet. :)

La ved et _mini_ klipp fra dvd'n mens bandet fortsatt er i det rolige hjørnet. Hele greie er egentlig tre skiver spilt i et live sett.

Mekanik

Lenke til kommentar
Håper Magma spiller et sted i Skandinavia neste gang de bestemmer seg for å spille live. I'M THERE! :w00t:

5092502[/snapback]

Jeg blir gjerne med :cool:

Magma spiller forresten live hele tiden, men akkurat nå tror jeg de kjører noen show i Japan. Hvis du sponser flyet så stille jeg med billetter :w00t:

Lenke til kommentar
Håper Magma spiller et sted i Skandinavia neste gang de bestemmer seg for å spille live. I'M THERE! :w00t:

5092502[/snapback]

Jeg blir gjerne med :cool:

Magma spiller forresten live hele tiden, men akkurat nå tror jeg de kjører noen show i Japan. Hvis du sponser flyet så stille jeg med billetter :w00t:

5092525[/snapback]

Fly til Japan + hotell vil vel koste rundt 25 000 :mrgreen:

Tror jeg venter til de spiller i mindre perifere strøk.

Lenke til kommentar
Fly til Japan + hotell vil vel koste rundt 25 000 :mrgreen:

Tror jeg venter til de spiller i mindre perifere strøk.

5092596[/snapback]

Pingle ;)

Når man først er i gang kan du vel påkoste deg en billett til meg og? :wee:

5092564[/snapback]

Selvfølgelig :w00t:

Når jeg først er i draget skal jeg bare skremme livskiten ut av alle Backstage medlemmene som spiller bass/gitar. :tease:

Det her er vilt : Bass-o-rama

Lenke til kommentar

For å sitere Professor Farnsworth (til de som har sett Futurama): Bad news, Everyone!

Turisas guitarist Georg Laakso in traffic accident

To prevent any more rumours spreading, we need to make the following statement.

Early Friday morning Georg was injured severely in a motor accident outside Hämeenlinna. Due to the unfortunate actions of the authorities, he was found unconscious at the scene of the accident no earlier than 18.00 on Friday evening. Georg is currently being treated at Meilahti hospital in Helsinki. He is still unconscious and in critical condition.

Lenke til kommentar
Heftig klipp TAAB.

Jeg setter dog fremdeles en knapp på Les Claypool sin sinnsvake solo i Tommy the Cat (Live-versjonen).

5094721[/snapback]

Ja den mannen skal man ikke kimse av. :)

Jeg var dessverre på en Primus konsert i Oslo midt på 90 tallet, og da hadde nok Claypool en dårlig dag på jobben. Han virka bare uinspirert og drittlei.

Det er rett og slett den verste konserten jeg har vært på og jeg har ikke hørt mye på Primus etter det.

Lenke til kommentar
Marduk skal spille på Inferno.

5097255[/snapback]

Kilde ? :)

5097371[/snapback]

Gro Narvestad: "Det er teknisk sett 1.november, og vi lovte å gå ut med et band til:

...og da kan vi fortelle at foruten Emperor er MARDUK på plass til Inferno 2006.

Tjohooo!"

Edit: Men så har jo Marduk andreplass i avlysning av konserter, etter Axl Rose og gutta...så vi får se.

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...