TAAB Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Sitter her og hører på Magma - Mekanïk Destruktïw Kommandöh Best :--o 5087082[/snapback] Den må nesten sees på Theusz Hamtaahk Trilogie dvd'n. Helt ekstatisk. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Sitter her og hører på Magma - Mekanïk Destruktïw Kommandöh Best :--o 5087082[/snapback] Den må nesten sees på Theusz Hamtaahk Trilogie dvd'n. Helt ekstatisk. 5092206[/snapback] Du har anbefalt den til meg før. Personlig er jeg ikke så stor fan av slike DVD'er. Men cd'n er vel i alle fall verdt å få tak i? http://www.progarchives.com/Progressive_ro....asp?cd_id=3318 Er vel litt lettere å få tak i og kanskje Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gojira!1 12345 5068577[/snapback] Faen for et fett band! Jeg er hekta! www.rost-music.tk <3 5082942[/snapback] <3<3 Og det ene riffet i Emperor - Cosmic keys to my Creations and times er orgasmisk 5091439[/snapback] No shit? Den skiva er genial! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Du har anbefalt den til meg før. Personlig er jeg ikke så stor fan av slike DVD'er. Men cd'n er vel i alle fall verdt å få tak i?http://www.progarchives.com/Progressive_ro....asp?cd_id=3318 Er vel litt lettere å få tak i og kanskje 5092276[/snapback] Begge anbefales, og begge er greie å få tak i hvis du handler fra utlandet. La ved et _mini_ klipp fra dvd'n mens bandet fortsatt er i det rolige hjørnet. Hele greie er egentlig tre skiver spilt i et live sett. Mekanik Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Håper Magma spiller et sted i Skandinavia neste gang de bestemmer seg for å spille live. I'M THERE! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ser de har CD'n på play.com i alle fall. Denne + studioalbumet med MDK må skaffes snart Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Håper Magma spiller et sted i Skandinavia neste gang de bestemmer seg for å spille live. I'M THERE! 5092502[/snapback] Jeg blir gjerne med Magma spiller forresten live hele tiden, men akkurat nå tror jeg de kjører noen show i Japan. Hvis du sponser flyet så stille jeg med billetter Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Når man først er i gang kan du vel påkoste deg en billett til meg og? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Håper Magma spiller et sted i Skandinavia neste gang de bestemmer seg for å spille live. I'M THERE! 5092502[/snapback] Jeg blir gjerne med Magma spiller forresten live hele tiden, men akkurat nå tror jeg de kjører noen show i Japan. Hvis du sponser flyet så stille jeg med billetter 5092525[/snapback] Fly til Japan + hotell vil vel koste rundt 25 000 Tror jeg venter til de spiller i mindre perifere strøk. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Fly til Japan + hotell vil vel koste rundt 25 000 Tror jeg venter til de spiller i mindre perifere strøk. 5092596[/snapback] Pingle Når man først er i gang kan du vel påkoste deg en billett til meg og? 5092564[/snapback] Selvfølgelig Når jeg først er i draget skal jeg bare skremme livskiten ut av alle Backstage medlemmene som spiller bass/gitar. Det her er vilt : Bass-o-rama Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Heftig klipp TAAB. Jeg setter dog fremdeles en knapp på Les Claypool sin sinnsvake solo i Tommy the Cat (Live-versjonen). Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Throw ya set in da air!! Fikk en ny Cypress Hill bølge i dag. Endret 2. november 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Somewhere over the rainbow..noen sier at det er en Disneysang, fordi den var med i wizard of Oz..som da er en disneysang. MEEEN er det egentlig en disneysang eller var det hyra artist? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 For å sitere Professor Farnsworth (til de som har sett Futurama): Bad news, Everyone! Turisas guitarist Georg Laakso in traffic accident To prevent any more rumours spreading, we need to make the following statement. Early Friday morning Georg was injured severely in a motor accident outside Hämeenlinna. Due to the unfortunate actions of the authorities, he was found unconscious at the scene of the accident no earlier than 18.00 on Friday evening. Georg is currently being treated at Meilahti hospital in Helsinki. He is still unconscious and in critical condition. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Heftig klipp TAAB. Jeg setter dog fremdeles en knapp på Les Claypool sin sinnsvake solo i Tommy the Cat (Live-versjonen). 5094721[/snapback] Ja den mannen skal man ikke kimse av. Jeg var dessverre på en Primus konsert i Oslo midt på 90 tallet, og da hadde nok Claypool en dårlig dag på jobben. Han virka bare uinspirert og drittlei. Det er rett og slett den verste konserten jeg har vært på og jeg har ikke hørt mye på Primus etter det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Marduk skal spille på Inferno. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Marduk skal spille på Inferno. 5097255[/snapback] Kilde ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Marduk skal spille på Inferno. 5097255[/snapback] See you there. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Marduk skal spille på Inferno. 5097255[/snapback] Kilde ? 5097371[/snapback] Gro Narvestad: "Det er teknisk sett 1.november, og vi lovte å gå ut med et band til: ...og da kan vi fortelle at foruten Emperor er MARDUK på plass til Inferno 2006. Tjohooo!" Edit: Men så har jo Marduk andreplass i avlysning av konserter, etter Axl Rose og gutta...så vi får se. Endret 2. november 2005 av Glint Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Aj aj aj, takk Hr. Glint. Endret 2. november 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg