Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=294473

 

WOHO!1

5060186[/snapback]

Si at det ikke er sant! Noen?

 

*masse unødvendig tekst når man har en sånn fin snapback-knapp*

5055006[/snapback]

Vi har allerede en lang tråd om dette, og jeg vil anbefale Moonsorrow og Turisas på det sterkeste for de som ikke kjenner dem. :love: Ásmegin har allerede blitt nevnt.

 

Dessuten vil jeg oppfordre alle metallhuene her på forumet til å høre på bandet Vetter. Dårlig lyd på demoen, men ganske interessant. Kul logo også! Dette er kanskje også noe for deg, AMD-GNom.

Lenke til kommentar
Vi har allerede en lang tråd om dette, og jeg vil anbefale Moonsorrow og Turisas på det sterkeste for de som ikke kjenner dem. :love: Ásmegin har allerede blitt nevnt.

 

Dessuten vil jeg oppfordre alle metallhuene her på forumet til å høre på bandet Vetter. Dårlig lyd på demoen, men ganske interessant. Kul logo også! Dette er kanskje også noe for deg, AMD-GNom.

5062870[/snapback]

 

Skal sjekkes ut så fort som mulig.

 

Mvh.

Øyvind

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar feil så driver Volta med mye improvisering når de spiller live, godt mulig at det er noe sånt...

5062180[/snapback]

 

Ja det er sant, har hørt et 40 min lydklipp hvor de bare fant på en sang der og da. Må si det var egentlig ganske bra :p

Uansett, Cicartiz i en 41 min lang versjon er ikke å forakte :)

Lenke til kommentar

Hmm... jeg kom på en ting mens jeg satt og leste i denne tråden. Jeg var på Platekompaniet en eller annen gang siden Moonsorrow-utgivelsene var utsolgt på Sound Of Noise. Der spurte jeg om de hadde Moonsorrow, og de hadde visst en skive av bandet inne, men de kunne også få inn "Verifåkeet". :!: :!:

 

Jaja, noen har ikke like god peiling. Bokstaven 'å' finnes ikke på finsk, og dessuten står det klart og tydelig 'Verikeet'. Den eneste bokstaven som er vanskelig å tyde er 'V', og den hadde de forstått.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...