Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikkje forvent å treffe på kaiern. Han er så liten at når du står ved sida av han, så ser du han ikkje, og når du først ser han, så ser du han ikkje likevel fordi det ikkje ligner.

 

 

TLZ: Siste.

5021414[/snapback]

 

Kjente han ikke igjen i stresset på Norwegian Wood jeg heller :D

 

hmm åja kjøpte soulfly - dark ages albumet her om dagen jeg.. *Høre igjennom*

Cavalera visstnok i storform. Vi får sjå på det da vettu..

Lenke til kommentar
Windir's DVD Sognametal anbefaller jeg så syyykt. Noe av det beste jeg har sett!!

Fy faen så bra show.

 

RIP Valfar

5032613[/snapback]

 

Har sett den selv, satt i sofa med god/høy lyd masse ØL og så den dvden sammen noen kamerater.

Veldig bra dvd ja, ganske stilig tromming i starten, tøft at broren til Valfar stiller opp som vokalist på noen av sangene. Ja til dere som ikke har sett den, se den. :cool:

Lenke til kommentar
Windir's DVD Sognametal anbefaller jeg så syyykt. Noe av det beste jeg har sett!!

Fy faen så bra show.

 

RIP Valfar

5032613[/snapback]

 

Har sett den selv, satt i sofa med god/høy lyd masse ØL og så den dvden sammen noen kamerater.

Veldig bra dvd ja, ganske stilig tromming i starten, tøft at broren til Valfar stiller opp som vokalist på noen av sangene. Ja til dere som ikke har sett den, se den. :cool:

5033114[/snapback]

Kun meg som ikkje tykte at den var så særlig? =/

Lenke til kommentar
Windir's DVD Sognametal anbefaller jeg så syyykt. Noe av det beste jeg har sett!!

Fy faen så bra show.

 

RIP Valfar

5032613[/snapback]

 

Har sett den selv, satt i sofa med god/høy lyd masse ØL og så den dvden sammen noen kamerater.

Veldig bra dvd ja, ganske stilig tromming i starten, tøft at broren til Valfar stiller opp som vokalist på noen av sangene. Ja til dere som ikke har sett den, se den. :cool:

5033114[/snapback]

Kun meg som ikkje tykte at den var så særlig? =/

5034526[/snapback]

 

Niks, er nok flere.

 

<-------- f.eks.

Lenke til kommentar
Okay, tenkte jeg skulle kjøpe noen nye cder, men vet ikke helt hva...

 

De som er sikre er nok Opeth-Damnation, Behemoth-Demigod. Skulle gjerne hatt noe av Windir som dere sier er så bra, hva skal jeg begynne med? Kanskje Slayer eller Kreator også?

5035090[/snapback]

Opeth - Blackwater Park, Opeth - Deliverance og Death - Induvidual Thought Patterns.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...