kaiern Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kaiern: Penisgenser1! 5014964[/snapback] Selvfølgelig Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vet ikke om noen norske butikker med den genseren, så du må nok kjøpe fra utlandet. Selv kjøper jeg nesten all merch og musikk fra utlandet og har ikke blitt svindla til dags dato. Mva må sikkert betales på denne genseren. 5013515[/snapback] Ok, takk for tips! Da må man vel regne 50€ for genseren, da. Skal høre med et par butikker her i Oslo først. I hvert fall en av dem tar inn gensere etter ønske, så vidt jeg har forstått. Hvor lang tid kan man regne med at det tar, forresten? Om jeg bestiller selv, that is. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det avhenger helt av hvor du bestiller fra, hvor raskt butikken behandler og sender ordren din og hvilken type post du vil det skal sendes som... De fleste nettbutikker har et estimat på siden sin. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så dere likte Venetian Snares? Kan det ha med hans uforskammet gode utseende, tro. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dylan i morra! :---------D Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 JA, er her i oslo nå..Gleder meg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jeg har 2 handlelister. Opeth - Still Life Dream Theater - Falling Into Infinity Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery Green Carnation - Day og Light, Light of Darkness Opeth - Still Life Dream Theater - Falling Into Infinity King Crimson - In the Court of the Crimson King King Crimson - Discipline Hvilken skal jeg gå for? VOTE! Endret 18. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Ikkje forvent å treffe på kaiern. Han er så liten at når du står ved sida av han, så ser du han ikkje, og når du først ser han, så ser du han ikkje likevel fordi det ikkje ligner. TLZ: Siste. Endret 17. oktober 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 sISTE Feilen som oppstod var: Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ikkje forvent å treffe på kaiern. Han er så liten at når du står ved sida av han, så ser du han ikkje, og når du først ser han, så ser du han ikkje likevel fordi det ikkje ligner. TLZ: Siste. 5021414[/snapback] Kanskje du hører han. Han bråker noe jævlig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Øyh! Møkkafolk. Ikke min feil at du er blind, Kim. Endret 18. oktober 2005 av kaiern Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Jeg har 2 handlelister. Opeth - Still Life Dream Theater - Falling Into Infinity Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery Green Carnation - Day og Light, Light of Darkness Opeth - Still Life Dream Theater - Falling Into Infinity King Crimson - In the Court of the Crimson King King Crimson - Discipline Hvilken skal jeg gå for? VOTE! 5021413[/snapback] Må nok vote for den tredje Opeth - Still Life Dream Theater - Falling Into Infinity Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery Green Carnation - Day og Light, Light of Darkness King Crimson - In the Court of the Crimson King King Crimson - Discipline Denne varianten krever derimot litt mer tilgang på resurser i form av penger. Spare litt til Synest du skal kjøpe de du har mest lyst på først og ta resten når du har peng På en annen side hvis du må velge mellom 1 og 2, ville jeg valgt 2ern Endret 18. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Alt skal skaffes til slutt, handler bare om hva som kommer først. De 2 som blir "utelatt" nå kommmer sannsynligvis med på neste kjøp, uansett ser ut til at 2'ern vant. Genial signatur forresten... Endret 18. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ta heller Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery Green Carnation - Day og Light, Light of Darkness King Crimson - In the Court of the Crimson King King Crimson - Discipline :---p Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Evt. Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery Opeth - Still Life King Crimson - In the Court of the Crimson King King Crimson - Discipline \o/ Lenke til kommentar
gnav Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg ville valgt: Opeth - Still Life Dream Theater - Falling Into Infinity Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery Green Carnation - Day og Light, Light of Darkness Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Green Carnation-plata blir heilt ødelagt av vokalen tykkjer eg. Den kunne vore gjort så uendeleg mykje meir ut av! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dylan var koselige greier, ja! =D Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nei fyfaen, det sugde! =D Det som derimot råkker er nye 1349! Dahdahdahdahdahdahdahdah!!1 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ja? Har hørt gode ord om det, men det gjorde jeg også om Beyond The Apocalypse, som skuffa litt. (Helt grei skive egentlig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg