Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vits å fortelle hva folk hører på?

 

fins vel andre mer interresange ting å diskutere om musikksmaken til hver og enkelt her på dette forumet.

 

Men nå er jeg bare trøtt og masete, så dere får ha meg unnskyldt. Har ikke sovet inatt, bare skrevet på en oppgave som er ferdig om ca 30 min om jeg er heldig

Lenke til kommentar
vits å fortelle hva folk hører på?

 

fins vel andre mer interresange ting å diskutere om musikksmaken til hver og enkelt her på dette forumet.

 

Men nå er jeg bare trøtt og masete, så dere får ha meg unnskyldt. Har ikke sovet inatt, bare skrevet på en oppgave som er ferdig om ca 30 min om jeg er heldig

Det er faktisk en stor vits i det, og en stor nytteverdi for Backstage-tråden, mener jeg. Når f.eks. TLZ gir tips om flere band innen industriell synth, som er en av mine favoritt-genre, så er det meget interessant for meg. Det gjelder også i forhold til annen musikk.

Å fortelle om egen smak forhindrer ingen å snakke om "mer interessante ting", så det er fritt frem ;)

Lenke til kommentar
Der dro jeg til Frankrike...

Blir gøy. =)

 

Håper jeg finner noen gode platekjapper der nede.... :p

Hva er det for noe? Er det en sånn fransk oppfinnelse? Er de ekstra kjappe eller?

 

 

:p

 

Burzum - Hvis Lyset Tar Oss var jo genial! Må nesten kjøpes. (Er det forskjell på digi versjon og "vanlig"?)

Lenke til kommentar
Der dro jeg til Frankrike...

Blir gøy. =)

 

Håper jeg finner noen gode platekjapper der nede.... :p

Hva er det for noe? Er det en sånn fransk oppfinnelse? Er de ekstra kjappe eller?

 

 

:p

Ja, knallkjappe. :p

 

Staar her paa internettautomat paa Airport Paris de gaulle.

Maatte vente paa noen en god stund, saa dreper litt tid. (Noe forresten iPod er veldig bra til, god bless iPod)

 

Her i Frankrike er det jammen meg fransk som gjelder, var i en butikk og saa etter blader, ikke ET paa engelsk. Var bla 2-3 metalblader, joda... dette var og paa fransk. Som den kultur-interesserte saa proever jeg meg paa fransk kultur med en gang, nei her er vi ikke redde! McDonalds ftw!

 

Tenkte at naar jeg foerst var her saa er det sikkert mye enklere aa faa tak i fransk musikk som fks. Symbyosis. Men naa loeper tiden min ut her... Rock on people! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...