TLZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Der dro jeg til Frankrike... Blir gøy. =) Håper jeg finner noen gode platekjapper der nede.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 vits å fortelle hva folk hører på? fins vel andre mer interresange ting å diskutere om musikksmaken til hver og enkelt her på dette forumet. Men nå er jeg bare trøtt og masete, så dere får ha meg unnskyldt. Har ikke sovet inatt, bare skrevet på en oppgave som er ferdig om ca 30 min om jeg er heldig Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 vits å fortelle hva folk hører på? fins vel andre mer interresange ting å diskutere om musikksmaken til hver og enkelt her på dette forumet. Men nå er jeg bare trøtt og masete, så dere får ha meg unnskyldt. Har ikke sovet inatt, bare skrevet på en oppgave som er ferdig om ca 30 min om jeg er heldig Det er faktisk en stor vits i det, og en stor nytteverdi for Backstage-tråden, mener jeg. Når f.eks. TLZ gir tips om flere band innen industriell synth, som er en av mine favoritt-genre, så er det meget interessant for meg. Det gjelder også i forhold til annen musikk. Å fortelle om egen smak forhindrer ingen å snakke om "mer interessante ting", så det er fritt frem Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan jo heller luke de ut på egne poster for industriell synth. Slik som vi har for "TRANCE bare det beste TAKK" posten, der jeg en ivrig poster. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis man skal ha egne tråder om alt, hva skal man med Backstage da? Stopp med sytinga. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan jo heller luke de ut på egne poster for industriell synth. Slik som vi har for "TRANCE bare det beste TAKK" posten, der jeg en ivrig poster. Det er forsåvidt en grei idè, men jeg tror nok dette er en såpass smal genre her på forumet, sammenliknet med f.eks. metal og trance. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 muligens, har forsåvidt aldri hørt om industriell synth og ei heller vet jeg hva det er Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 muligens, har forsåvidt aldri hørt om industriell synth og ei heller vet jeg hva det er Da kan du f.eks. begynne med en av de tidlige platene til Einstürzende Neubauten, f.eks. Kollaps, for å få en idè om hva det dreier seg om Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Der dro jeg til Frankrike...Blir gøy. =) Håper jeg finner noen gode platekjapper der nede.... Hva er det for noe? Er det en sånn fransk oppfinnelse? Er de ekstra kjappe eller? Burzum - Hvis Lyset Tar Oss var jo genial! Må nesten kjøpes. (Er det forskjell på digi versjon og "vanlig"?) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet når Era sist kom ut med noe nytt? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet når Era sist kom ut med noe nytt? Det var vel The Mass i 2003, om du ser bort ifra fjorårets best of-plate. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Der dro jeg til Frankrike...Blir gøy. =) Håper jeg finner noen gode platekjapper der nede.... Hva er det for noe? Er det en sånn fransk oppfinnelse? Er de ekstra kjappe eller? Ja, knallkjappe. Staar her paa internettautomat paa Airport Paris de gaulle. Maatte vente paa noen en god stund, saa dreper litt tid. (Noe forresten iPod er veldig bra til, god bless iPod) Her i Frankrike er det jammen meg fransk som gjelder, var i en butikk og saa etter blader, ikke ET paa engelsk. Var bla 2-3 metalblader, joda... dette var og paa fransk. Som den kultur-interesserte saa proever jeg meg paa fransk kultur med en gang, nei her er vi ikke redde! McDonalds ftw! Tenkte at naar jeg foerst var her saa er det sikkert mye enklere aa faa tak i fransk musikk som fks. Symbyosis. Men naa loeper tiden min ut her... Rock on people! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har vel knapt sett en platesjappe noe annet sted i verden enn i England. Rart med det der. Sørover i Europa/Afrika finnes de ikke. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Der dro jeg til Frankrike...Blir gøy. =) Håper jeg finner noen gode platekjapper der nede.... Det blir nok vanskelig... Jeg har vært i Frankrike to ganger, og ingen av gangene fant jeg noen sjapper som var billigere enn hjemme.. de var heller dyrere. Dessuten var sorteringen enda verre enn den er her. Fransk organisering.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Staar her paa internettautomat paa Airport Paris de gaulle.Maatte vente paa noen en god stund, saa dreper litt tid. (Noe forresten iPod er veldig bra til, god bless iPod) Har du fått iPoden til å funke? Gratz. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hm..flytta på musikkforumet også gitt.. GØYX Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hm..flytta på musikkforumet også gitt.. GØYX 5002704[/snapback] Er et helvete å finne frem. Men det går seg nok til. Charta 77 eier winampen i dag. ^^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dæsken, nå begynner jeg å glede meg noe jævlig til den nye Devin Townsend Band-skiva, Synchestra. Gutta i DTB sier Devin har overgått seg selv vokalmessig på denne plata. "The album is sounding incredible and Dev's vocals are absolutely SICK!" Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 SICK!5002746[/snapback] Høres bra ut. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hm..flytta på musikkforumet også gitt.. GØYX 5002704[/snapback] Er et helvete å finne frem. Men det går seg nok til. Charta 77 eier winampen i dag. ^^ 5002733[/snapback] Emerge - Fischerspooner (dave clark mix) FYYYY FAEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg