Whiteshit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tja, ville tro at gitar er det mest praktiske, dessuten er bass og gitar nokså "tette", hvorfor ikke begge? Om budsjettet hadde strekt til så ville eg sagt trommer. Men det er som sagt enklare å begynne med gitar, (eller piano om en har det i huset fra før) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vel huset har både piano og akustisk gitar... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skulle ønske jeg hadde muligheten til å lære å spille trommer. Mener selv jeg har talent. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vel huset har både piano og akustisk gitar... Spill på begge? :-) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vel huset har både piano og akustisk gitar... Spill på begge? :-) just what I skull till to say.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har alltid hatt lyst til å lære meg piano skikkelig! Go play TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Gi meg en uke og Jordan Rudess må skaffe seg ny jobb Men seriøst... Piano ligger høyt oppe da eg har drevet med det før Har ikke bestemt meg ennda da Endret 2. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vel huset har både piano og akustisk gitar... Spill på begge? :-) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vel huset har både piano og akustisk gitar... Spill på begge? :-) Lets make that three: Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Men seriøst...Piano ligger høyt oppe da eg har drevet med det før Har ikke bestemt meg ennda da Ikkje for å virke kynisk eller noke sånt, men om du har lyst til å vere med i band og lignande er det ofte(men ikkje alltid) enklare om en speler gitar, bass eller trommer. Piano og synth er som oftast nedprioritert i mange band. No skal eg ikkje sei at eg er en av dei som nedprioriterer det instrumentet. Vi har en på synth/piano i bandet vårt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Takker for masse svar/hjelp Har ikke bestemt meg helt ennda. Eg vet ikke en gang om eg kommer til å få tid, så vi får se.... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er ofte lettere å visualisere ting når man spiller piano (synes jeg). Det gir et godt inntrykk av hva som er # og b, og jeg synes det er lettere å se sammenhengen i skalaer etc. når helt til venstre er mørkest og helt til høyre er lysest, i motsetning til gitar, der det er litt mer komplisert å skjønne hva som er hva med en gang. En ting som er viktig, uansett hva slags instrument du velger er å oppnå forståelse. Noteslaver som leser noter fortere enn jeg leser bøker men som ikke kan spille etter besifring er trist, da de nesten aldri forstår teorien bak, og derfor ikke kan la sin egegn kreativitet blomstre. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Men seriøst...Piano ligger høyt oppe da eg har drevet med det før Har ikke bestemt meg ennda da Ikkje for å virke kynisk eller noke sånt, men om du har lyst til å vere med i band og lignande er det ofte(men ikkje alltid) enklare om en speler gitar, bass eller trommer. Piano og synth er som oftast nedprioritert i mange band. No skal eg ikkje sei at eg er en av dei som nedprioriterer det instrumentet. Vi har en på synth/piano i bandet vårt. fet med piano og synt sammen med metal, dream theater og children of bodom f.eks. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noen som vet om en fin hjemmeside hvor man kan lære seg selv å spille el-gitar? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 fet med piano og synt sammen med metal, dream theater og children of bodom f.eks. Heilt enig. Dog høyrer ikkje mykje på children of bodom Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan ikke vi få denna klistra til toppen der, som som film/tv har fått da? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Haltan, kunne jeg/vi Få se pixor av gitaren din? EDIT: Leif spilte inn setningen... Endret 5. september 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Haltan, kunne jeg/vi på se pixor av gitaren din? Ja! Det vil vi ha EDIT: Helst bilde av HalTan med gitaren Endret 5. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Your wish is my command. EDIT: Legg merke til hvor mye lyset forandra seg på det tredje bildet. Endret 5. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg