Zardoz Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, fant frem en CD jeg knapt nok har hørt på tidligere. Det jeg snakker om er "Tyskarna från Lund - Metamorphobia" som kom ut i 2003. Den CD'en er rett og slett utrolig bra. Skjønner ikke hvorfor den har støvet ned så lenge. :-\ Hihi, har hatt mang en god fest med Tyskarna Sjekk også ut deres siste, eh, som jeg ikke husker navnet på i farten, men som bl.a. har den herlig stupide Globall Fussball Ok ". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, fant frem en CD jeg knapt nok har hørt på tidligere. Det jeg snakker om er "Tyskarna från Lund - Metamorphobia" som kom ut i 2003. Den CD'en er rett og slett utrolig bra. Skjønner ikke hvorfor den har støvet ned så lenge. :-\ Hihi, har hatt mang en god fest med Tyskarna Sjekk også ut deres siste, eh, som jeg ikke husker navnet på i farten, men som bl.a. har den herlig stupide Globall Fussball Ok ". Skulle mene "Metarmorphobia" er den CD'n du mener. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Beste Burzum-skive folkens? (Må jo nesten skaffe meg en snart.) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, fant frem en CD jeg knapt nok har hørt på tidligere. Det jeg snakker om er "Tyskarna från Lund - Metamorphobia" som kom ut i 2003. Den CD'en er rett og slett utrolig bra. Skjønner ikke hvorfor den har støvet ned så lenge. :-\ "Still loving you" er bare herlig. "Internet" også. Sinnsykt kul skive iaffal. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Beste Burzum-skive folkens? (Må jo nesten skaffe meg en snart.) Hvis Lyset Tar Oss. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Beste Burzum-skive folkens? (Må jo nesten skaffe meg en snart.) Hvis Lyset Tar Oss. Jupp. Det Som Engang Var er også flott. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er i et veldig Heavy-humør for tiden. Jeg hører på Black Sabbath, Savatage, Falconer og Iced Earth. Hva hører andre på for tiden? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg har hørt en del klassisk(Edvard Grieg, Bach) og Prog Metal(Winds, Opeth, Dream Theater.) Hvis du liker Black Sabbath burde du sjekke ut Down, særlig hvis du liker Black Sabbath og Pantera. Blanding av 70s "heavy blues"(tenk Sabbath ), blues, stoner, thrash. Endret 10. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg hører på WINDIR Har alle cd'ne og dvd'n på vei i posten Edit: Weekly Top ArtistsSunday Oct 2 - Sunday Oct 9 1 Windir 356 2 Lilitu 102 Endret 10. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har hørt mye på Charta 77, Refused og Ramones i det siste. Blir en del Burzum og Nile også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lumsk Die Apokalyptischen Reiter Tyskarna från Lund Alvin és a mókusok Frankenstein drag queens from planet 13 Gartnerlosjen De La Soul Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Går for tiden mest i ambience. Deathprod box-settet og Devin Townsend - Devlab. Einstürzende Neubauten - Tabula Rasa blir også mye spilt. Ellers buldres det Nile - Annihilation Of The Wicked og Anaal Nathrakh - The Codex Necro. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 I det siste har det gått mye i Ulver, Mayhem, Taake, System of a Down og Opeth - Blackwater Park. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg liker Pain, men er gått litt lei av de. Hvilke andre band spiller tilsvarende musikk? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg liker Pain, men er gått litt lei av de. Hvilke andre band spiller tilsvarende musikk? Tja, har ikke hørt så mye på de, men de blander industriel aktig synth og metal? Jeg anbefaler Strapping Young Lad. Musikken er kaotiske, variert og intens. Mye bruk av industriel synth. Sang strukturene er omtrent progressive. Vokale er som regel skrikete, men de har også sine "rene" øyeblikker. Musikken er kort sagt genialitet. Helt syk. Kanskje litt for mye av det gode for noen... Sjekk ut sangen "Love?". Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Sitter og hører på Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions, faen så bra. Denne har jo gått rett i glemmeboken min. Huff, at folk kan hate dette og elske "tr00e" Emperor. Det er jo ikke så stor forskjell. Denne skiva er jo ekstrem så det holder. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dette er albumene jeg hører mest på for tiden: 1349 - Hellfire Vile - The New Age Of Chaos Ingurgitating Oblivion - Voyage Towards Abhorrence Blood Red Throne - Altered Gensis Tombthroat - Out Of The Tomb Cryptopsy - Once Was Not Lord Gore - Resickened Disgorge - Parallels Of Infinite Torture Schottgrenze - Auf die Bärte, fertig, los! Rantanplan - Kein Schulterklopfen Die Schröders - Das Beste NOFX - Punk In Drublic Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Går mye i Aura noir,Nile,Windir og Cadaver her. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Går mye i: Burzum, Mayhem, Anorexia Nevrosa, Ulver, Windir, System Of A Down, Finntroll, Einherjer og Amon Amarth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg