Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Haha, fant frem en CD jeg knapt nok har hørt på tidligere. Det jeg snakker om er "Tyskarna från Lund - Metamorphobia" som kom ut i 2003.

 

Den CD'en er rett og slett utrolig bra. Skjønner ikke hvorfor den har støvet ned så lenge. :-\

Hihi, har hatt mang en god fest med Tyskarna :D Sjekk også ut deres siste, eh, som jeg ikke husker navnet på i farten, men som bl.a. har den herlig stupide Globall Fussball Ok ".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, fant frem en CD jeg knapt nok har hørt på tidligere. Det jeg snakker om er "Tyskarna från Lund - Metamorphobia" som kom ut i 2003.

 

Den CD'en er rett og slett utrolig bra. Skjønner ikke hvorfor den har støvet ned så lenge. :-\

Hihi, har hatt mang en god fest med Tyskarna :D Sjekk også ut deres siste, eh, som jeg ikke husker navnet på i farten, men som bl.a. har den herlig stupide Globall Fussball Ok ".

Skulle mene "Metarmorphobia" er den CD'n du mener.

Lenke til kommentar
Haha, fant frem en CD jeg knapt nok har hørt på tidligere. Det jeg snakker om er "Tyskarna från Lund - Metamorphobia" som kom ut i 2003.

 

Den CD'en er rett og slett utrolig bra. Skjønner ikke hvorfor den har støvet ned så lenge. :-\

"Still loving you" er bare herlig. "Internet" også. Sinnsykt kul skive iaffal.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt en del klassisk(Edvard Grieg, Bach) og Prog Metal(Winds, Opeth, Dream Theater.)

 

Hvis du liker Black Sabbath burde du sjekke ut Down, særlig hvis du liker Black Sabbath og Pantera. Blanding av 70s "heavy blues"(tenk Sabbath ;)), blues, stoner, thrash.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg liker Pain, men er gått litt lei av de. Hvilke andre band spiller tilsvarende musikk?

Tja, har ikke hørt så mye på de, men de blander industriel aktig synth og metal?

Jeg anbefaler Strapping Young Lad. Musikken er kaotiske, variert og intens. Mye bruk av industriel synth. Sang strukturene er omtrent progressive. Vokale er som regel skrikete, men de har også sine "rene" øyeblikker. Musikken er kort sagt genialitet. Helt syk. Kanskje litt for mye av det gode for noen... Sjekk ut sangen "Love?".

Lenke til kommentar

Dette er albumene jeg hører mest på for tiden:

 

1349 - Hellfire

Vile - The New Age Of Chaos

Ingurgitating Oblivion - Voyage Towards Abhorrence

Blood Red Throne - Altered Gensis

Tombthroat - Out Of The Tomb

Cryptopsy - Once Was Not

Lord Gore - Resickened

Disgorge - Parallels Of Infinite Torture

Schottgrenze - Auf die Bärte, fertig, los!

Rantanplan - Kein Schulterklopfen

Die Schröders - Das Beste

NOFX - Punk In Drublic

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...