KimNK Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er det som er så fett med Iniquity. Du klarer ikkje å følge med på teksten uansett om du så har bookletten foran deg. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dere kan jo prøve! http://spinaldub.free.fr/vrac/virtual/karaoke.swf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er det som er så fett med Iniquity. Du klarer ikkje å følge med på teksten uansett om du så har bookletten foran deg. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En liten notis til folket her på backstage. Skal dere poste "DRIT" så får dere gjøre det i SO4 og ikke her i backstage. Dette er en post som handler om musikk og intet annet så hold dere til det er dere snill B|Real Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En liten notis til folket her på backstage. Skal dere poste "DRIT" så får dere gjøre det i SO4 og ikke her i backstage. Dette er en post som handler om musikk og intet annet så hold dere til det er dere snill B|Real En liten notis over notisen. Da har du mange poster bakover du må slette. Dying Fetus eier. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet når det nye Rammstein albumet kommer? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet når det nye Rammstein albumet kommer? Rosenrot Release: October 28, 2005 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvor mye koster det å leie studio? Med en sånn fyr (producer?) Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan leie meg til 50kr timen Jeg har et par mic'er, en mikser og en PC. Du må nok regne med en del hundre kroner timen avhengig av hvilket studio. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 sånn ca.pris i timen på ett ordentlig studio æ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tja, billig er det iallefall ikke. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tja, billig er det iallefall ikke. Oj oj oj.. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skal du gi ut plate eller EP så må du vel bruke et ordentlig studio. Men ja, det koster penger. Jeg vil allikevel tro du kan finne billigere, men allikevel gode nok alternativer. Husk, kvaliteten på studioet og produceren betyr ikke så mye hvis bandet er elendig.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Var bare nysjerrig. Tenkte til ett enmanns prosjekt. Men 30-60tusen er jeg ikke verdt å bruke på Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan jo vurdere hjemmestudio til å begynne med - har du noen demoer å fare med så er det både mye lettere å arbeide effektivt i studio, pluss at hvis du har talent kan det jo hende du får platekontrakt Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Diverse folkehøyskoler/lydskoler etc. lar teknikerne jobbe for trening, uten å få så mye betalt for det. Jeg går selv på Viken FHS, men siden jeg ikke går lyd, vet jeg ikke om det gjelder skolen hos oss. Send en mail og hør. http://www.viken.fhs.no/index.php?kat_id=5 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vilke Dying fetus album liker du best da HylöÔ ? Destroy the opposition og Stop at nothing ftw! Killing on adrenaline har noen råe og men virker som det er noe kødd med lyden. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vilke Dying fetus album liker du best da HylöÔ ? Destroy the opposition og Stop at nothing ftw! Killing on adrenaline har noen råe og men virker som det er noe kødd med lyden. Killing on Adrenalin, Destroy the Opposition og Stop at Nothing. Utrolige album. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Voldsomt pent han vokalisten i Finntroll (Tapio Wilska) synger i bandet Sethian. Hadde aldri skjønt det var samme vokalist om jeg ikke hadde lest det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, fant frem en CD jeg knapt nok har hørt på tidligere. Det jeg snakker om er "Tyskarna från Lund - Metamorphobia" som kom ut i 2003. Den CD'en er rett og slett utrolig bra. Skjønner ikke hvorfor den har støvet ned så lenge. :-\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg