hylo Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 In addition to headlining the 2006 edition of Norway's Inferno Festival, influential Norwegian extreme metal outfit EMPEROR Mer her: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=42367 YAYAYAYAYY!!! *ælzkepå* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 K. Inferno er bankers. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Synd jeg ikke fyller 18 innen inferno. Skal kanskje ta turen til wacken open air da ! k9z Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 K. Inferno er bankers. Indeed. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 yay! har nå det nye HIM albumet Dark Light. skal høre gjennom det nå Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 yay! har nå det nye HIM albumet Dark Light. skal høre gjennom det nå Stakkar deg... Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 yay! har nå det nye HIM albumet Dark Light. skal høre gjennom det nå Stakkar deg... driter i forumets holdning, men jeg har likt HIM siden jeg så CKY3. og jeg driter i at Him har blitt jævelig 14Tiz og Mainstream. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 yay! har nå det nye HIM albumet Dark Light. skal høre gjennom det nå Stakkar deg... driter i forumets holdning, men jeg har likt HIM siden jeg så CKY3. og jeg driter i at Him har blitt jævelig 14Tiz og Mainstream. Forumets eller skate4life? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 yay! har nå det nye HIM albumet Dark Light. skal høre gjennom det nå Stakkar deg... driter i forumets holdning, men jeg har likt HIM siden jeg så CKY3. og jeg driter i at Him har blitt jævelig 14Tiz og Mainstream. Forumets eller skate4life? stort sett alle på forumet her er imot HIM, men det finnes sikkert unntak Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Da er det ikke hele forumet da.. Ro ned blæra ponnigutt.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 In addition to headlining the 2006 edition of Norway's Inferno Festival, influential Norwegian extreme metal outfit EMPEROR Mer her: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=42367 FY FAEN! DET DER HAR JEG DRØMT OM LENGE!!! Er det muligheter å komme inn på Inferno hvis man er sammen med en som er over åtten? Hvis ikke blir det tysklandtur på meg! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Da er det ikke hele forumet da.. Ro ned blæra ponnigutt.. jada Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) nå har jeg hørt igjenom cden et par ganger å dette var skuffende den eneste sangen som var bra var "Wings Of A butterfly" Endret 2. oktober 2005 av LIRS Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 nå har jeg hørt igjenom cden et par ganger å dette var skuffende Overraskende. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 nå har jeg hørt igjenom cden et par ganger å dette var skuffende Overraskende. bla bla bla bla Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har forelska meg totalt i Noen som vet om band som har VELDIG LIK stil? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 gidder ikke å forsøple forumet med for mye tråder. så jeg spør her. er det noen som vet om noen musikk sider som skriver om nye album og anmelder di? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 den eneste sangen som var bra var "Wings Of A butterfly" Var det høydepunktet??! Så videoen på ZTV for et par uker siden, det er kanskje noe av det verste jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 den eneste sangen som var bra var "Wings Of A butterfly" Den suger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 gidder ikke å forsøple forumet med for mye tråder. så jeg spør her. er det noen som vet om noen musikk sider som skriver om nye album og anmelder di? allmusic.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg