kaiern Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Får se om jeg får overfalt Kim litt. Det var planen min og. Fyren fortjener litt deng. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Har noen tenkt seg på UKA i Trondheim? Jeg har allerede skaffet meg billetter til Brutal Kuk og Gluecifer, og har planer om å gå på en del konserter med ukjente band. Har noen peiling på hvordan Art Brut, Accidents never happen (tidl. Sheep) eller Lack lyder? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Drar snart inn til Oslo. Får se om jeg får overfalt Kim litt. No way. Har ikkje fullt så mykje jäger innabords i dag. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 lack er emo/post-hardcore, går for det samma hjemmeside http://www.lackattack.dk/ heller lack enn både brutal kuk og gluecifer Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Har noen peiling på hvordan Art Brut, Accidents never happen (tidl. Sheep) eller Lack lyder? Art Brut er fett! "Formed a band, we formed a band! Look at us! We formed a band!" Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 lack er emo/post-hardcore, går for det samma hjemmeside http://www.lackattack.dk/ heller lack enn både brutal kuk og gluecifer Disse likte jeg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Har noen tenkt seg på UKA i Trondheim? Jeg har allerede skaffet meg billetter til Brutal Kuk og Gluecifer, og har planer om å gå på en del konserter med ukjente band. Har noen peiling på hvordan Art Brut, Accidents never happen (tidl. Sheep) eller Lack lyder? Let me know! Er hjemme på langperm nå, så hadde vært knall å ta en konsert. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Har noen tenkt seg på UKA i Trondheim? er det der Wyclef Jean skal opptre? kunne jeg tenkt å få med meg ass... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Faen som jeg gleder meg: np: DDR - Hier wird es leben, Rai Rai Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hah, Jeg skal kanskje på Opeth konsert I San Francisco! 11 oktober og ingen aldersgrense heller Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hah, Jeg skal kanskje på Opeth konsert I San Francisco! 11 oktober og ingen aldersgrense heller Opeth var i Oslo på rockefeller for to mandager sida - svært bra konsert Andre enn meg som var på Dream Theater i går? Evig bra. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg var der, Arve Systad. Jeg fikk forresten en Opeth-dvd i dag, Lamentations . Endret 1. oktober 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 LarsP: Billetter til oktoberfesten med DDR er bestilt for lenge siden, og hører rykter om at det er utsolgt nå Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 LarsP: Billetter til oktoberfesten med DDR er bestilt for lenge siden, og hører rykter om at det er utsolgt nå Synd, jeg hadde tenkt meg dit. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg var der, Arve Systad. Jeg fikk forresten en Opeth-dvd i dag, Lamentations . Er den verdt å skaffe? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg legger ved en flash video av Gorillaz for de som ikke har sett den enda. Blah Blah Blah Song Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) In addition to headlining the 2006 edition of Norway's Inferno Festival, influential Norwegian extreme metal outfit EMPEROR Mer her: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=42367 Endret 2. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg var der, Arve Systad. Jeg fikk forresten en Opeth-dvd i dag, Lamentations . Er den verdt å skaffe? Ja, absolutt. Inneholder en dokumentar/intervju om "the making of Deliverance and Damnation" også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Greit, jeg trekker tilbake det jeg tidligere har sagt om Goldfrapps nye album her på forumet. Det har faktisk en del jævla kule låter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg