Lungemannen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Huff, hater når sånne situasjoner oppstår ikke noe er som å teste ut nye ting man har svettet blod for å få råd til Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 grattis HalTan, og god tur Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sum 41 kommer med nytt album; her kan du høre litt på den nye singelen. System of a Down anyone? Kliss likt synes jeg... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ah, jeg digger god musikk. Kuyss sitt album Sky Valley, ! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hører på en sang av Norther her... Har hør at de er black metal. De kan eg ikke få til å stemme, hører ut som gothenburg/melodic-death metal dette.... Noen som vet? Sangen(A Fallen Star) fenger forøvrig! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ohohohoh SEX!!! Spiller på le guitar nå. Damn den er herlig! Rett og slett j*vla digg! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Grattis HalTan. Skal du hoppe i sengen mens du river i strengene og leker rockestjerne nå? Heldigris Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ohohohoh SEX!!! Spiller på le guitar nå. Damn den er herlig! Rett og slett j*vla digg! *hente LP'en* EDIT: nå kan du legge fra deg luftgitaren og HalTan Endret 29. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 leter etter en tekst (må ikke være en sang tekst, men det var det jeg tenkte på) som handler om mennesker og kommunikasjon. Mennesker som snakker eller noe i den duren. Noen som vet om noen sanger som handler om dette? (sjanger har ikke noe å si, skal bruke det til et foto prosjekt... MK) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 mulig et ekstremt dårlig eksempel men "Paperboys - Barcelona" ? Snakker ikkje 2 personer med kvarandre der? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) men handler teksten om mennesker som snakker sammen? eller er det bare en sammtale liksom? Men takk for responsen. Endret 31. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Talk it's only talk Arguments agreements advice answers Articulate announcements It's only talk Talk it's only talk Babble burble banter bicker bicker bicker Brouhaha boulderdash ballyhoo It's only talk Back talk Talk talk talk it's only talk Comments cliches commentary controversy Chatter chit-chat chit-chat chit-chat Conversation contradiction criticism It's only talk Cheap talk Talk talk it's only talk Debates discussions These are words with a D this time Dialogue dualogue diatribe Dissention declamation Double talk double talk Talk talk it's all talk Too much talk Small talk Talk that trash Expressions editorials expugnations exclamations enfadulations It's all talk Elephant talk elephant talk elephant talk Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 den var jo ikke så verst... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 men handler teksten om mennesker som snakker sammen? eller er det bare en sammtale liksom? Men takk for responsen. Det er vel meir en samtale såvidt eg veit. Gå heller for alternativ 2. Langt bedre Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 låner gitaren til broren min.,... har omtrent aldri tatt i en gitar... kan så vidt et grep usanett... eg lurte på om noen som har en side for folk som er HELT blanke..... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hmm. Prøv å finne Haltans "jeg skal begynne å spille gitar"-tråd fra før sommeren. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 tja, grei tråd... Men alså... en side med bare de enkleste grepene hadde vært veldig greit visst noen hadde giddet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jalla så det holder. ^^ Stol for øvrig ikke helt på den, noen av akkordene jeg har kommet over er FEIL. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 okei... Klinpret så vidt.. litt, men det er sent nå skal prøve mer senere.. Eg har bestemt meg for å lære et instrument, men er ikke sikker på hvilket. Piano, Gitar, Bass og Trommer er på vurderings lista. Har faktisk litt erfaring med piano, så lurer på å ta det opp igjen. Noen som har råd/meniner/whatever? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tja, ville tro at gitar er det mest praktiske, dessuten er bass og gitar nokså "tette", hvorfor ikke begge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg