kaiern Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Grattis 4 Kun 7 år til du også får lappen Er kai så stor? Neinei. Kai er sååååååååååååååå stor. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Dere under og overdriver. Kaiern er sååå stor. Akkurat passè. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Ja ja, da har "favorittsang i dag" tråden gått over i historien. Jeg har forståelse for begge sider i den diskusjonen som har vært tidligere, men personlig så synes jeg det er synd. Det sto at dette visst nok ikke er et argument (?) men jeg har fått mange gode tips der til skiver jeg seinere har kjøpt. Spesiellt gjaldt dette favorittsangene til ANK, Audioslave, Nisje Olm og andre "særinger" som man på sett og vis var musikalsk beslektet med. Men, skal vel ikke klage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Trist igrunn.. har funnet mange godbiter der! Men skjønner det, det er jo en telletråd de luxe... Får heller ha en arkeologisk ekspedisjon i de sangene som allerede er anbefalt og se om jeg finner noe mer earcandy... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Ren telletråd uten mål og mening. Man kan heller opprette (enda) en tråd hvor man anbefaler en sang/album med en tilhørende tekst som forklarer litt om sjanger osv. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Synes det var veldig bra jeg. Har fått ett og annet tips der selv, men jeg får utrolig mye flere og ikke minst mer utfyllende anbefalinger i andre tråder. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Ren telletråd uten mål og mening. Man kan heller opprette (enda) en tråd hvor man anbefaler en sang/album med en tilhørende tekst som forklarer litt om sjanger osv. Sendte forslag til en moderator om det, for lenge siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Enig... Skal kreve litt mer enn artist - sangtittel i hvertfall.. og gjerne litt "særere" ting som man prøver å overtale andre å høre på Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Ren telletråd uten mål og mening. Man kan heller opprette (enda) en tråd hvor man anbefaler en sang/album med en tilhørende tekst som forklarer litt om sjanger osv. Mmm enig i det, men det var forsåvidt akkurat det brukere som ANK og Nisje Olm pleide å gjøre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Mmm enig i det, men det var forsåvidt akkurat det brukere som ANK og Nisje Olm pleide å gjøre. Unntak er dessverre ikke nok for at tråden skal overleve. Kunne faktisk tenkt meg en slik anbefalingstråd da jeg begynner å "gå tom" for god musikk. :-\ Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Hva høre du på nå/pratetråd Musikk fra Uralfjellene FTW Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Det finnes jo "Den store musikkanbefalingstråden" eller noe sånt. Der er det et par godsaker. Dessuten er jo dette en fin anbefalingstråd. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Greit for meg at den ble stengt nå, jeg bestemte meg for å slutte å poste i den etter post nr.300. Og mens vi snakker om nr. : Gratulerer med dagen nr.4! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Skjønte ikke heilt poenget med tråden, men men.. Snart blir jo alt av telletråder godtatt, så jeg skjønner ikke poenget med all stengingen for tiden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 LarsP: Sjekk ut Deride - First Round Knockout. Kan sende deg et par smakebiter om det passer seg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 LarsP: Sjekk ut Deride - First Round Knockout. Kan sende deg et par smakebiter om det passer seg... Send i vei. Jeg sitter på mongolaptop uten p2p. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Ok, TLZ ligner forstyrrende mye på Björn Almroth fra Ett Hål i Mitt Hjärta. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Noen som skal på Arcturus, Red harvest, Confessor , Tsjuder ihelga ? Synd jeg ikke er 18. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Noen som skal på Arcturus, Red harvest, Confessor , Tsjuder ihelga ? Synd jeg ikke er 18. Hvor? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 På rockefeller tror jeg. Noen andre meg som liker Glittertind her ? Første gang jeg satt og hørte på det idag, var jo knall knall. Ihvertfall Under the stars, litt gay men i like it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg