hylo Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Noen som har hørt soloskiva til Karl Sanders (Nile) her? Ja. Har den. Den er herlig. Har kjøpt den nå. Kjøpte litt Heino i samme slengen. Den er dritbra. Heino, derimot. Ikke hørt så mye av. Endret 13. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Kjøp et par Heino-plater, hylol. You'll luv it! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Må ha litt info nå, spiller ulver elektronika? Jeg har ikke hørt noe mye av de så jeg vet ingenting om spillestilen, men har sett en black metal dokumentar, og ser ikke for meg nagle jævelen av en vokalist, eller forsåvidt resten av gjengen spille elektronika, har noen en sang/album som viser galskapen black til elektronika? Altså, en album eller sang fra elektronika perioden. Mvh. Øyvind Endret 14. september 2005 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 HAHA! fant mirage og camel for 109 på platekompaniet i oslo i går i norge, i norden, i europa, i verden, i melkeveien, i universet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 HAHA! fant mirage og camel for 109 på platekompaniet i oslo i går i norge, i norden, i europa, i verden, i melkeveien, i universet. Gjør du i Oslo for noe? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Altså, en album eller sang fra elektronika perioden. Album du kan sjekke ut er Perdition City og Blood Inside, det nyeste albumet. Begge de er KOZ! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Har hørt litt no, og vil si at Trollskog er det beste de har. Etter min mening selvfølgelig. vil forøvrig anbefale Àsmegin og Kampfar til de som ikke har hørt om de. Headbanger Som Gaahl Til Nakken Brekker Etter Ulver - Ulverytternes Kamp Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Trollskog? Er den på Vargnatt? Edit: Ser nå at den er det. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den? Endret 14. september 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Søren. så no at jeg skrev feil, mener at Vargnatt demoen er den beste, hvorfor jeg skrev trollskog vet jeg ikke. Men den beste sangen hitil er trollskog eller ulverytternes kamp. Headbanger Som Gaahl Til Nakken Brekker Etter Ásmegin - Blodhevn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 buck 65 - secret house against the world ! Say no more. Av en eller annen grunn så likte jeg denne cd'en! Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Noen formeninger om hva som er den beste Slayer-plata? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 HAHA! fant mirage og camel for 109 på platekompaniet i oslo i går i norge, i norden, i europa, i verden, i melkeveien, i universet. Gjør du i Oslo for noe? Jobbmøte. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Noen formeninger om hva som er den beste Slayer-plata? REIGN IN BLOOD Seasons In The Abyss er også KOZ. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Noen formeninger om hva som er den beste Slayer-plata? Reign In Blood er den eneste som gåt an å høre på etter min mening. Resten suger! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Noen andre enn meg som befant seg på Ungdomshuset 1880 i bergen igår? Mye bra forholdsvis amatørband, men Deathcon(gamle trommisen i Taake spiller der) kan vell sies at var hovedatraksjonen for igår. Idag slår Helheim til, og diverse andre band. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Noen formeninger om hva som er den beste Slayer-plata? REIGN IN BLOOD Seasons In The Abyss er også KOZ. U love me. Gorguts. Win. Endret 17. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Noen formeninger om hva som er den beste Slayer-plata? REIGN IN BLOOD Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 HAHA! Noen som har hørt Florence Foster Jenkins her? Olga Marie, ta deg en bolle! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 HAHA! Noen som har hørt Florence Foster Jenkins her? Olga Marie, ta deg en bolle! Oldschool Operadame som er gjenganger på vorspiel. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 http://www.ninjamagic.tk/ "The way of the Ninja is the way of life Where lightning strikes once, a Ninja strikes twice The way of the Ninja, the way to survive Fighting with honour, hold your sword high" BEST BAND EVAR! Pop-punk og powermetal i en herlig forening med fantastiske tekster om ninjaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg