Πεισιθάνατος Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ulver er catfish rock, og halveis country med techno tendenser. Neineinei! Det er elevatorrepairmetal med innslag av jazz i ræpp-soloene Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ulver er catfish rock, og halveis country med techno tendenser. Neineinei! Det er elevatorrepairmetal med innslag av jazz i ræpp-soloene Vi holder ann her. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Stine: Videoen til It Is Not Sound fra den nyeste plata, Blood Inside, kan du se her: http://media.theendrecords.com/Ulver_ItIsNotSound_55mb.MOV Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Blood Red Throne - A Taste For Blood Blood Red Throne - Affiliated With The Suffering Blood Red Throne - Altered Genesis Blood Red Throne - Monument of Death Blood Red Throne - Affiliated With The Suffering - Promo - Bonus Tracks - Jewel Blood Red Throne - Altered Genesis - Promo - Bonus Tracks Blood Red Throne - Monument of Death - Promo - Bonus Tracks - Jewel Awrait! Snart i mål! Fins A Taste For Blood som promo? Med tanke på at det ikkje er et "sikkelig" album...? Om det ikkje fins, manglar eg "berre" demoen og Suicide-kitet. =P (Hylo %¤#"/¤%"#"%¤"/¤"#¤!1) Edith: Ulver-videoen er gøyal, ja. Endret 11. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Blood Red Throne - A Taste For BloodBlood Red Throne - Affiliated With The Suffering Blood Red Throne - Altered Genesis Blood Red Throne - Monument of Death Blood Red Throne - Affiliated With The Suffering - Promo - Bonus Tracks - Jewel Blood Red Throne - Altered Genesis - Promo - Bonus Tracks Blood Red Throne - Monument of Death - Promo - Bonus Tracks - Jewel Awrait! Snart i mål! Fins A Taste For Blood som promo? Med tanke på at det ikkje er et "sikkelig" album...? Om det ikkje fins, manglar eg "berre" demoen og Suicide-kitet. =P (Hylo %¤#"/¤%"#"%¤"/¤"#¤!1) *glise* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Bestem dere. For å svare seriøst på spørsmålet ditt så er de 3 første albumene metal. Det diskuteres/krangles flittig om hvilke av de som er black og/eller folke metal. Etter disse albumene gikk Ulver over til electronica. (Men de blander inn andre elementer hvis jeg ikke tar feil?) Endret 11. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Fins A Taste For Blood som promo? Med tanke på at det ikkje er et "sikkelig" album...? Om det ikkje fins, manglar eg "berre" demoen og Suicide-kitet. =P Promo av en limited edition EP? Neh... Jeg har aldri hørt/sett noen promo av denne EPen... Alle sangene på demoen finner du også på A Taste For Blood forresten... Men om du er som meg, a completist f00l, så skjønner jeg godt hvorfor du må ha demoen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Stine: Videoen til It Is Not Sound fra den nyeste plata, Blood Inside, kan du se her: http://media.theendrecords.com/Ulver_ItIsNotSound_55mb.MOV Sjekke ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) (Men de blander inn andre elementer hvis jeg ikke tar feil?) Ja Som rap. Og metal. Glint: Nettopp. Må jo ha alt, ellers så er det ikkje vits å ha noko som helst. =P Endret 11. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Glint: Nettopp. Må jo ha alt, ellers så er det ikkje vits å ha noko som helst. =P Kim er eid. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hylo er død. Selvfølgelig er jeg det. *kosepå Suicide kittet sitt* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Fortsett å kose, kanskje du dør. =D Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 kan vi ikke bare gjøre det enkelt?; Ulver suger :----p Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Sitter og hører på Miksha. Ikke så verst egentlig. =) Half the Battle.mp3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Fortsett å kose, kanskje du dør. =D *kose* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Noen som har hørt soloskiva til Karl Sanders (Nile) her? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Noen som har hørt soloskiva til Karl Sanders (Nile) her? Ja. Har den. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen som har hørt soloskiva til Karl Sanders (Nile) her? Ja. Har den. Den er herlig. Har kjøpt den nå. Kjøpte litt Heino i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg