Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 ikke bli så defensiv da. når jeg sier at DC ikke er emo, Jeg sa at DC _VAR_ emo, det sier de jo selv også. Alle de andre bandene er så emo det kan bli, om du nekter for det hjelper fint lite. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 jeg nekter ikke for at du tror DC er emo, det jeg sier du tar feil av hva emo er dersom du mener dette er emo. jeg skjønner godt hvorfor siden dette er hva MTV mener er emo, og når MTV sier det...ja da er det sant (!) jeg nekter heller ikke for at hwm og atrio er emo, de er det, atdi også, men de er ikke de banda man primært forbinder med emo. hwm er noe i en særstilling (floridascenen). Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Forstår du forskjellen mellom fortid og nåtid? Presens og preteritum? Er/var? Ikke? Flotters. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Utrolig hvor stae enkelte skal være. Får vel bare se å få scannet intervjuet med DC der de sier at de har gått bort ifra emo-stilen, kanskje enkelte holder kjeft om ting da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 For fans av windir og slikt tullball og sånn satanbråkemusikk: www.sigtyr.net Lenke til kommentar
Legion Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 her er det noen som ikke vil ta medesinen sin... sta? såklart! DC er IKKE emo på samme vis som blink i dag ikke er punk (bytt gjerne ut blink med green day) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Goophy: Scan i vei, søtnos! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Kan ikke folk slutte å snakke om EMO, så forhåpentligvis så slutter folk å være det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Haha, sitter her og hører på de to første Alice Cooper platene...Pretties For You og Easy Action. Dæsken søkke mæ, dette er faktisk skikkelig DRITmusikk Men Alice Cooper Goes To Hell er kos da. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Har fått sinnsykt sansen for Ulver (type BM) i det siste... Noen andre som liker de? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ulver er fantastisk, men jeg kan ikke fordra BM-albumene deres. Det nye albumet, Blood Inside, er HERLIG. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Ulver er fine greier, ja. Glint: 3 første rawx, EOFD. \o/ \\o o// Endret 9. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Var på Turbonegerkonsert i kveld. Helt enormt bra! Endret 9. september 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Glint: 3 første rawx, EOFD. LIES FILTHY LIES Kveldssanger er ålreit, men Nattens Madrigal og Bergtatt er crap. Themes From William Blake's The Marriage of Heaven and Hell Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Glint: 3 første rawx, EOFD. LIES FILTHY LIES Kveldssanger er ålreit, men Nattens Madrigal og Bergtatt er crap. Themes From William Blake's The Marriage of Heaven and Hell Nattens Madrigal og Bergtatt er jo bare herlige. Smak og behag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Var på Turbonegerkonsert i kveld. Helt enormt bra! I Bodø? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Alice Cooper er jo: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Alice Cooper er jo: Ikke de første og siste platene hans, de er bare FÆLE. Får ærlig talt litt Shaggs-vibber av Pretties For You og Easy Action. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Alice Cooper er jo: Ikke de første og siste platene hans, de er bare FÆLE. Får ærlig talt litt Shaggs-vibber av Pretties For You og Easy Action. Håper ikke du bruker The Shaggs som nedsettende ord. The Shaggs er jo bare helt enestående. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Har ikke hørt hans første så i donno.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg