T.L Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hoho. Sitter å hører på Rhapsodys nyeste EP (The Dark Secret). Det må være det flaueste jeg har hørt på lenge Må bare le når Christopher Lee kommer som forteller Ååå, det er ultratragisk! Noen her som har sett musikkvideoen til Rain of a thousand flames? Det er helt seriøst den dårligste musikkvideoen jeg har sett! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som vet hva den Gatasparlament-sangen som begynner med noen meget dype basstoner, og som har teksten til sangen Prat (faen til prat) innbakt i teksten heter? Pokker så dårlig formulert det var Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Var på platekompaniet å hørte på nyeste Ministry skiva, hørtes ganske fet ut. Dette er nok det beste de har prestert siden Psalm 69, kjøper nok skiva på cdon for kr 99,- Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Kjøpte forresten Airs "Moon Safari" i dag. Küng album. Endret 19. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Sitter nå å hører på ei nyinnkjøpt skiva kalt Super Æ av Boredoms, har bare en ting å si: OMFG! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Sitter nå å hører på ei nyinnkjøpt skiva kalt Super Æ av Boredoms, har bare en ting å si: OMFG! OMFG bra? Eller... OMFG ræva? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg er nesten ordløs... sjelden jeg tar av så til de grader etter noen få gjennomlyttinger. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg er nesten ordløs... sjelden jeg tar av så til de grader etter noen få gjennomlyttinger. Såpass, ja. Har hørt skryt av den skiva selv. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Grattis med bestillt gitar da, HalTan Lenke til kommentar
GTS Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 @Haltan Morsomt at du gikk for den Ibanez gitaren! Er temmelig sikker på at jeg vet om en til som har lik gitar, og han er også TMV type Appellerer visst til dere den øksa Du får stikke litt mer innom Gitarnorge når du kommer igang med spillinga da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jo takk, jo takk. :-) Jeg la merke til gitaren fordi Omar spiller på en lignende en (AX120), det var en serie jeg viste minimalt om. Jeg tittet litt og fant ut at det faktisk var et forbanna godt valg for meg (korte fingre, men behov for saftig 2xhumbucker-lyd. Ergo: LP - nei takk, japsehals: Ja takk.), samt at den var ganske prisgunstig. Gleder meg. Sitter for øvrig og øver inn Lateralus på min elendige klassiske gitar. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Japsane kan sine saker dei. Med korte fingrer kan LP vere litt pain. (personlig erfaring) dog, ikkje det største problemet for meg som er meir rytmegitarist enn solo.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Oh, forresten, jeg vil ha bongotrommer. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jepp, da skal jeg på Mølla om 1 time. Arcturus og v28 kommer, blir faen så gøy Det værste er at hellhammer skal dit, og spille () Edit: Fy faen så fett det var, fy faen. v28 anbefales på det sterkeste Endret 22. august 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 DEN ER HER! Men jeg skal på hyttetur nå, så jeg rekker å spille omtrent et riff, så må jeg ile. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Gshatulære mæ gitarr! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Alt virker genialt hittil. Flott hals, god lyd, herlig finish, , men jeg må dra på hyttetur over helgen så jeg får ikke spilt på den nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg