hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg vil si at Glint kunne vært en god moderater, men vet ikke hvor mye tid han har. Ellers så er Lungemannen også en god kandidat. Uasnett, en mod rådet meg til å sende mail(ikke pm) til forumstyret. Jeg foreslår at en av oss sender en mail, og vi alle som her er for at vi skal ha dedikert mod "underskriver" den. Som noen av dere vet så bor jeg nå på internat, her er det mye sosialt så det har gått sterkt utover det musikkhøringen. Men men... Gleder meg som en unge til Winds CD'n ankommer, har bare hørt en par låter, men de var geniale! Enig. Du har iallefall min underskrift. Winds er genialt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg selger sjela mi for å bli moderator. støttes hva med å starte en poll i tilbakemeldinger? en eller to mods som er dedikert til lyd og bilde delen? jeg mener at det er en god ide Da håper jeg virkelig at de bare har lov til å moderere innenfor musikkdelen av forumet. ja, tenkte på hele lyd og bilde Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kelly Family - David's Song Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Holder de hippiene på enda? Jeez. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Aner ikke. Fant en CD her jeg tydelig har kjøpt. (Billig versjon, sikkert i en matbutikk) Den er gammel da, de er unge på coveret. Men den sangen er fin. DJ Sakin & Friends har vel spilt den inn også.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Husker de hadde en stor hit på 90-tallet. Forferdelige greier. Søstera mi kjøpte selvsagt plata og spilte den så mye at jeg og muttern utsatte den for en grufull "ulykke". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hehe så fæle dere var Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 egentlig ikke,Kelly Family fortjener en stor ulykke..herregud for no møl! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Mye musikk som er møl. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Mye musikk som er møl. Mye er møl, mye er bra. In my opinion, that is. Endret 2. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Mye møl som er bra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Mye møl som er bra. The Shaggs! "My pal's name is Foot-Foot, he always like to roam." *synge* Endret 2. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Mye møl som er bra. The Shaggs! Ja, de er et godt eksempel på det. Jeg liker og E-Type, skamdårlig musikk som svinger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 E-Type er jo kult Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 :!: Likte E-Type i 4. klasse elns... Både Glint og Lungemannen passer som mods... <3 *Skjekke ut Winds* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Behemoth er så insane grisefett! DAHDAHDAHDHADDAH!!11 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Bandet (mitt..) har blitt invitert til drikkekonkuranse mot lumsk når de kommer til southern discomfort i kristiansand. Det blir fet Endret 3. september 2005 av andesam Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Andesam, det er dere mot trønderne. Hvordan skal det gå? btw, hils Ketil Sæther. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Lumsk er stas. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor har jeg ikke hørt mer på Rick Wakeman før? Så utrolig mye kult jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg