LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Virker nesten som om forumstyret virkelig går inn for at det ikkje skal vere eigne mods her. Andre stader "ansetter" dei nye mods i hytt og gevær, men her? Neh... Jeg er nok den beste kandidaten til å moderere musikkforumet da jeg sporadisk banner folk som liker R&B og Dancemania. KEKE zinde Fredrikrb. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 LarsP for president! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hylo for president. Seriøst, musikk burde ha noen dedikerte mods. Endret 1. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg selger sjela mi for å bli moderator. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Seriøst, musikk burde ha noen dedikerte mods. Punktum. --------------- Jeg selger sjela mi for å bli moderator. I Will sacrifice my Maximum Evil Penis!1 Endret 1. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hva hjelper det om vi backstagere klager? Vi er jo sikkert svartelista hos modsa allerede. Det hjelper nok ikke. Endret 1. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg selger sjela mi for å bli moderator. Jeg stemmer for Glint. Post bilder av kroppsmalinga da! Vil se. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen band ala Isis? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Maximum evil testosterone! Maximum danger of killing yourself if you listen to music. So watch out. Obituary. Plz. Hør på. Nå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Neurosis? HAHAHA, sitter og hører på coverlåter av Metallica i dur. Fy faen, så bra dette er. Endret 1. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Pelican. Holdt på å rope Pelican høyt til skjermen før jeg så at du hadde svart. =/ Pelican er imo minst like bra som Isis. Altså er det grundig fett. \o/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 HAHAHA, sitter og hører på coverlåter av Metallica i dur. Fy faen, så bra dette er. Nydelig. Rett og slett nydelig. Eg er mållaus. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Pelican. Holdt på å rope Pelican høyt til skjermen før jeg så at du hadde svart. =/ Pelican er imo minst like bra som Isis. Altså er det grundig fett. \o/ Neurosis er også å nevne. HAHA SLO DEG Zyklon!! Headcleaver for prezident! Eller TAAB? Endret 1. september 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg selger sjela mi for å bli moderator. Jeg kjøper den for en tier. Bedre deal får du ikke. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Holy, Pelican var knalltøft. Har hørt igjennom "The Fire In Our Throats Will Beckon The Thaw". Favoritt utgivelse folkens? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 HAHAHA, sitter og hører på coverlåter av Metallica i dur. Fy faen, så bra dette er. Lastet det ned nå, skambra! :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg vil si at Glint kunne vært en god moderater, men vet ikke hvor mye tid han har. Ellers så er Lungemannen også en god kandidat. Uasnett, en mod rådet meg til å sende mail(ikke pm) til forumstyret. Jeg foreslår at en av oss sender en mail, og vi alle som her er for at vi skal ha dedikert mod "underskriver" den. Som noen av dere vet så bor jeg nå på internat, her er det mye sosialt så det har gått sterkt utover det musikkhøringen. Men men... Gleder meg som en unge til Winds CD'n ankommer, har bare hørt en par låter, men de var geniale! Endret 1. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg selger sjela mi for å bli moderator. støttes hva med å starte en poll i tilbakemeldinger? en eller to mods som er dedikert til lyd og bilde delen? jeg mener at det er en god ide Endret 1. september 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg selger sjela mi for å bli moderator. støttes hva med å starte en poll i tilbakemeldinger? en eller to mods som er dedikert til lyd og bilde delen? jeg mener at det er en god ide Da håper jeg virkelig at de bare har lov til å moderere innenfor musikkdelen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg