JR Ewing Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vel, i morgen klokka ni stikker jeg til Bodø. Militæret venter. Blir sikkert sendt hjem, men i tilfelle jeg ikke blir det, så får jeg vel bare si "Vi snakkes!" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vel, i morgen klokka ni stikker jeg til Bodø. Militæret venter. Blir sikkert sendt hjem, men i tilfelle jeg ikke blir det, så får jeg vel bare si "Vi snakkes!" My lovely gay-boy! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som vet hvordan det går med Jethro Tull? Så de holdt på med turne nå, men er det orginalgjengen? eller er noen bytta ut? Er vel bare Ian og Martin Barre fra "gamle dager" som holder det gående nå. Jethro Tull kunne like gjerne vært kalt "Ian Anderson feat various guest musicians" eller noe . Det har vært en drøss av musikere innom, og jeg tror nok herr Anderson alltid har styrt bandet sitt med hard hånd. Var du ikke god nok så var det rett ut. Ian Anderson _er_ Jethro Tull. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vel, i morgen klokka ni stikker jeg til Bodø. Militæret venter. Blir sikkert sendt hjem, men i tilfelle jeg ikke blir det, så får jeg vel bare si "Vi snakkes!" Lykke til! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 And Aero will be missed. Heisann Kaiern, hatt det fint i Spania? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann Kaiern, hatt det fint i Spania? Mega nice =P Jævlig kaldt her hjemme.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Spania... Ikke misunnelig nei. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Spania... Ikke misunnelig nei. Fin fint. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kor i helvette får man kjøpt DVD-en fra Roskilde 2005? I Festival Globe sto det at DVD-en skulle være ferdig til festivalen var ferdig, men eg såg jo ikkje nokon plass kor den blei solgt. CDON.com har den ikkje, et søk på Google gir ingen resultat. Anyone? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kor i helvette får man kjøpt DVD-en fra Roskilde 2005? I Festival Globe sto det at DVD-en skulle være ferdig til festivalen var ferdig, men eg såg jo ikkje nokon plass kor den blei solgt. CDON.com har den ikkje, et søk på Google gir ingen resultat. Anyone? De ble litt emosjonelle og ga opp. Nei, kanskje det tar litt tid? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Lei av å vente. Den må komme snart. No. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Som alle vet: Isis rocker vanvittig. De har vel ikke en sånn sær ettbands-sjanger eller noe? Er vel hardrock/metal, men de har jaggu en deilig, særegen stil. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Isis suger balle Ja, jeg sa det bare for å bli flama, for jeg har dessverre ikke fått hørt noe av de ennå (satan, nå blir jeg sikkert flama for det og) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 *pisse kaiern i øret* Frels deg selv med Panopticon snarest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg