Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Rydda i hyllene idag tidlig jeg. Ble pent med The doors på ene siden og PF på andre. Så jobba jeg meg innover. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du som er opptatt av rettskriving Jeg er ikke anal, men har derimot startet en tråd for slike skapninger. Grunn spør du... ja, det er fordi jeg var lei folk som retter på andres skrivemåte. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Air er så digg. Fått skikkelig dilla den siste tida. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Selv hører jeg mye på Timbuktu. Digg musikk. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Harregeudd, jeg har dilla på Blackmore's Night for tiden. *nynne* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Wudleu bitches! Kommer hjem i morra saa dere trenger ikke savne meg saa mye mer =D Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Wudleu bitches! Kommer hjem i morra saa dere trenger ikke savne meg saa mye mer =D Yay! Jeg har forresten 2 vekers ferie fra nå av. og jeg har oppdaget at Emperor virkelig er sinnsvakt utrolig bra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vi holdt på å så på tidlige poster av kaiern i dag. Som jeg lo! :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vi holdt på å så på tidlige poster av kaiern i dag. Som jeg lo! :!: ælzk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vi holdt på å så på tidlige poster av kaiern i dag. Som jeg lo! :!: Hoho! Så litt på den jeg og nå! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er det mange på forumen her som spiller Starcraft??????????? Knegg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Alle sammen!!!!!!!!!!!! biggrin.gif Nuvel, norsken hans har iallefall kommet seg. *kosepåkaiern* Går forresten aldri lei av Arrows. Herlig plate! Endret 5. august 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ¨Spør her isteden for å starte en ny tråd. Nokon som veit kor eg kan finne Black Debbath lyrics? finner ingeting på de engelske lyrics sidene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som vet hvordan det går med Jethro Tull? Så de holdt på med turne nå, men er det orginalgjengen? eller er noen bytta ut? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ¨Spør her isteden for å starte en ny tråd. Nokon som veit kor eg kan finne Black Debbath lyrics? finner ingeting på de engelske lyrics sidene. De fleste cdene har tekstene. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ¨Spør her isteden for å starte en ny tråd. Nokon som veit kor eg kan finne Black Debbath lyrics? finner ingeting på de engelske lyrics sidene. De fleste cdene har tekstene. Ja, eg vet det men er på ferie og har ikkje med meg cden, så hadde vært fint om noken kunne funne de. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har prøvd. Var ikke så lett Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Alle sammen!!!!!!!!!!!! biggrin.gif Nuvel, norsken hans har iallefall kommet seg. *kosepåkaiern* haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg