riktig Skrevet 30. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2005 Lande er ikke akkurat kjent som tidenes tekstforfatter, men hver gang han åpner kjeften låter det bra uansett. Han er så flink at det nesten er kjedelig. Tenk å være sånn? Alltid synge bra. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 I heftene som følger med album av Pink Floyd står det alltid hvem som har skrevet hvilke sanger. Dette gjelder og Meddle (1971), men det står ingen informasjon om hvem som skrev One of these days, i og med at den er instrumental. Noen som vet ? Og, en ting til. Hva er det som blir sagt/"sunget" i sangen ? One of these days altså. Det begynner med "one of these days...", men resten får jeg ikke med meg ordentlig. Takk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) One of these days im gonna cut you into little pieces. EDIT: skal lese litt i PF boka og se hvem som skrev det lille der, mener det var nick mason som bare ville ha et lite innspill. Endret 1. august 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Ah, takk skal for å ha oppklart "mysteriet". Hva mener du med "PF boka" ? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Hva mener du med "PF boka" ? Vil tippe det er Pink Floyd boka.. But I don't know... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hva mener du med "PF boka" ? Vil tippe det er Pink Floyd boka.. But I don't know... Jee. Lande er ikke akkurat kjent som tidenes tekstforfatter, men hver gang han åpner kjeften låter det bra uansett. Han er så flink at det nesten er kjedelig. Tenk å være sånn? Alltid synge bra. Det hadde vært fett. Endret 1. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Vil tippe det er Pink Floyd boka.. But I don't know... Vel, jeg skjønte egentlig såpass. Jeg har aldri hørt om noen bok om Pink Floyd, det er saken. Info om denne boken ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Vil tippe det er Pink Floyd boka.. But I don't know... Vel, jeg skjønte egentlig såpass. Jeg har aldri hørt om noen bok om Pink Floyd, det er saken. Info om denne boken ? Fikk den i shine on boxset. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Fikk den i shine on boxset. Er det den stooore boksen med 9 cd'er? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Det er skrevet et utall bøker om Pink Floyd. Ta et søk på Amazon. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hmm musikkbiografer, noen der ute som anbefaler en bra bok å lese? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Lumsk er så sinnsvakt bra. Stine Mari Langstrand(Espen Godø har en utrolig stemme han og) er en av norges desidert beste vokalister. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hmm musikkbiografer, noen der ute som anbefaler en bra bok å lese? The Dirt Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Lumsk er så sinnsvakt bra. Stine Mari Langstrand(Espen Godø har en utrolig stemme han og) er en av norges desidert beste vokalister. Digger dem. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 I Lytinne Två er jo en godlåt. Må si jeg foretrekker førsteplata. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 I Lytinne Två er jo en godlåt. Må si jeg foretrekker førsteplata. Den er best. men de har el skiftet stil på den andre da.. så jeg synes de ikke kan sammenliknes. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Mmmmmm, Dionne Warwick. *Sette på* Klikke. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hva er dette bilde av, mor og fars platesamling blandet sammen? Edit: Kate Bush og Smokie er ganske grelt. Endret 4. august 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Øyh! Du som er opptatt av rettskriving må da vite at man ikke bruker Kate Bush og Smokie i en og samme setning! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Neh, samler på plater, kjøper alt jeg kommer over. Kate Bush er heltinnen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg