hylo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nei nei, Undeceived. Det er ikke bare det mest Extol-albumet, men et av de beste death metal albumene ever! Pfft, kristenrock. Extol kan ikke måle seg med band som Dying Fetus, Napalm Death, Rotting Christ eller Iniquity. Tildels enig. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har hørt begge nå, og synes at Undecieved var best. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Nei nei, Undeceived. Det er ikke bare det mest Extol-albumet, men et av de beste death metal albumene ever! Pfft, kristenrock. Extol kan ikke måle seg med band som Dying Fetus, Napalm Death, Rotting Christ eller Iniquity. Nå er Extol mer teknisk/progga i ilag med Death, Atheist, og Cynic. Opeth kan vel også nevner i samme pust, selv om de ikke er helt samme type. Blir feil å sammenligne med de bandene du nevner... Kristenrock? Who fucking cares hva de synger om? Musikk er musikk, den blir ikke bedre av å være satanistisk... Endret 24. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vel, når du sier at "Undeceived" er det beste Death Metal-albumet noensinne så er det vel ikke så rart at jeg setter Extol opp imot noen av de største bandene innenfor den sjangeren? Extol er ekstremmetallens Creed. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Noen andre som skal på Hole In The Sky forresten? \o/ VISST FAEN! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vel, når du sier at "Undeceived" er det beste Death Metal-albumet noensinne så er det vel ikke så rart at jeg setter Extol opp imot noen av de største bandene innenfor den sjangeren? Neida... (burde vel sagt at jeg snakket om de mer progga typen da) Extol og Creed? Slikt kan ikke sammenlignes. Dimmu Borgir ligner mer på Creed. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Neida... (burde vel sagt at jeg snakket om de mer progga typen da) Extol og Creed? Slikt kan ikke sammenlignes. Dimmu Borgir ligner mer på Creed. Hadde du sagt det så hadde jeg skjønt deg bedre. Shagrath og Scott Tapp har litt forskjellig livssyn. Scott og gutta i Extol derimot... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Fra Audioscrobbler: Track Stats 6,666 people have listened to songs by Gorgoroth Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tror ikke Audioscrobbler er så stabilt for tiden... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Shagrath og Scott Tapp har litt forskjellig livssyn. Scott og gutta i Extol derimot... Snakket ikke om livsyn Dessuten, tekstene deres er jo åpne for tolkning. Utenom lyspunktene(rent lyrisk sett, men også musikalsk) så er jo Undeceived et ganske dystert og mørkt album. DU kan jo bare ignorere lyset... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nei nei, Undeceived. Enig, Undeceived er noe av det feteste jeg har hørt innen ekstrem metal! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har bare hørt 2 sanger fra Undecieved (*mumleomplatesjappersomaldrihardetduleteretter*), men de sparker skikkelig rompe! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vekket til live boards of canada igjen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Angående Extol. Kjenner en som varma opp (sammen med bandet hans..) for Extol. Det var visst ganske stas Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Noen andre som skal på Hole In The Sky forresten? \o/ VISST FAEN! Du har kjøpt munnharpe? Må ha litt DOIOING DOOOING når Taake spiller. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Stimmt. Vi får ta det på torsdagen. Ellers får eg stikke og handle etter jobb ein dag =P Men vi må nesten kjøpe like, tostemt Taake funker liksom ikkje. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Folkens! CircusMaximus' keyboardisten på metal-svisj på NRK. Følg med! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Folkens! CircusMaximus' keyboardisten på metal-svisj på NRK. Følg med! Beklager at jeg spør, men hvem er det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Folkens! CircusMaximus' keyboardisten på metal-svisj på NRK. Følg med! Beklager at jeg spør, men hvem er det? http://www.circusmaximussite.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg