Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Da er man hjemme fra Øyafestivalen 2004. Konge! Så følgende band: Bobby Conn & The Glass Gypsies: Kanskje selve grunnen til at jeg dro ræva mi ned dit, FYFAEN så utrolig fett show, og så utrolig fet musikk. Hele bandet av sinnsykt dyktige musikere måter opp iført velur-minskjørt og tilhørende velurtopper, sminka for glam, og klare for fest. Gitaristen er hinsides all forventning god, og ekstra harryoppstæsja med selvlysende, multifarget Ibanez, fioloinisten er dyktig som få, vell alle gjorde jobben sin og mer enn det. Samt Bobbys egne sinnsyke sceneshow med overdreven entusiasme, vulgære benstillinger og GRESSELIG BRA MUSIKK. Må oppleves. You into extacy? Wanna try? Silver: Titta bare så vidt på, hadde ingen store forventninger, og de leverte ikke til de forventningene engang. Pinelig ræva liveband, og enda mer pinelig er det at den eneste låta som virkelig slo an, var et cover av jentebandet Ephemera. De skal dog ha pluss for å kaste 10.000 kr i femtilapper fra scenekanten. Savoy: Titta bare så vidt på dette også, kan ikke si det har forandret seg stort siden det mektige nittitallet. Litt småkjedelig pop, dog pluss for avslutningslåta (velvet). Litt kos var det i sommervarmen, dog. :] The National Bank: Thomas Dybdahl og kompanis første konsert, SINNSVAKT herlig konsert. Dyktige musikere, dyktig bra låter, stemning så det holdt og solnedgang i trynet. Her skal det handles inn album. Gluecifer: Fikk med meg de to siste låtene, ironisk nok er det disse to låtene jeg liker ved Gluecifer. Har aldri vært noen fan, og blir det nok aldri, men A Call From The Other Side (fra nyeste albumet), og Easy Living slo an. Så dog ikke hele konserten, og er redd den ville skuffet meg (albumene er ikke så mye å skryte av, spør du meg). Velvet Revolver: Hva kan man si? Überharry klisjèrock i etterlevningene etter Guns N' Roses, leverte for øvrig godt live, men desverre noe dårlig lyd. For ikke å snakke om litt VEL høy drita trønder og fanboy-fjorits-faktor. "SLASH SLASH SLASH LA MEG TA PÅ TISSEN DIN!!!" Men men, übervulgært sceneshow ble levert som forventet. Dog ironisk at den eneste låta de VIRKELIG leverte på, var en gammal GnR-låt, på It's So Easy ble sakene levert så det holder. Helt grei konsert, hadde ikke de største forventningene heller, rett og slett greit. Alt i alt har jeg hatt en super festivaldag. Bra opplegg, pluss for heløkologisk mat, god organisering, god lyd (på de fleste konsertene), og rent og pent festivalområde. Endret 13. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bobby Conn & The Glass Gypsies:*mye morro* Jeg vil haaaa...... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Han tassa rundt i sin fulle størrelse (1.65 eller noe sånt) på festivalområdet etterpå, skulle til å slå av en prat med ham, men så ble han borte. :[ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 HalTan is teh Lucky Motherfucker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 HalTan is teh Lucky Motherfucker Feil. HalTan is Teh Hardtarbeidende Proletar, som faktisk tjente litt penger i sommer, nettopp for å ha råd til slikt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 HalTan is teh Lucky Motherfucker Feil. HalTan is Teh Hardtarbeidende Proletar, som faktisk tjente litt penger i sommer, nettopp for å ha råd til slikt. jeg vil si begge Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 HalTan is Teh Sinnsyke Storfjott som ikke setter ordentlig pris på å se Slash og gutta spille. Menmen, hver sin smak. () Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Siterer meg selv. [00:50] <HalTan> Det var så JØVLIG fjortissgroupie-fest :S [00:50] <HalTan> Folk begynte å hyle og klappe når slash tente en røyk [00:50] <HalTan> ffs! [00:50] <HalTan> Jeg bare "OMG STFU newbzZ!!!" 00:51] <HalTan> og de bare "SLASH OMG LOL SPILL MR. BROWNSTONE, FÅ PLEKTERET, KAN JEG SUGE DEEEG?!!11" For øvrig imponerte sologitaristen til Bobby Conn stort, ah så feit solo han dro, for ikke å snakke om at det var først da jeg så de live at jeg innså hvor avanserte noen av riffene er. Endret 13. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
kns Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ganske varierende den plata ja, men de er da ikke engelske Ehem....skotske mente jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ganske varierende den plata ja, men de er da ikke engelske Ehem....skotske mente jeg Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Burde ha laga en guide til korleis en får vekk irriterande sangar som en har på hjernen. Sitter med manowar - warriors of the world klistra forbi trommehinna mi...og den vil faen ikkje ut... Noken som skal på Sepeltura konsert i byn i høst då? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Med tanke på at jeg kanskje skulle vært der, ble jeg nå så missunelig at jeg holder på å begynne å grine. Kunne hende jeg måtte jobbe, men da jeg fant ut at jeg ikke skulle det, så var billettsalget over. Vet heller ikke hvem jeg i tilfellet skulle dratt med, men hadde 100% sikker funnet noen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Bilder fra Bobby Conn Ah! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Heh, phunny klesstil på han ene fyren... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Heh, phunny klesstil på han ene fyren... På alle, mener du? Endret 14. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Mikael Åkerfeldt has started writing for what is supposed to be the next Opeth album. Hopefully to be recorded sometime in the early Spring of 2005. www.opeth.com Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 HalTan, dette var særs disturbing: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 HalTan, dette var særs disturbing:[imgXXX]http://oyafestivalen.com/albums/album26/Bobby_Conn12.sized.jpg[/img] Det var jævla morsomt, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Heime fra målrock04 nuh. Konklusjon: Kaizers r0x live! Snubla innom nachspielet til side brok i gårkveld òg. Faen så artige folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg