Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en kamerat sa at det var altfor mange folk på roskilde, altfor tettpakka med folk. Blir det regn der så blir alt gresset en stor sump. Men til gjengjeld kommer det mere kjente band dit.

Jeg skal vel på Quartfestivalen til neste år hvis alt går etter planen. Ligger nærmere også. Men vi får se...

Lenke til kommentar
Å sammenligne Quarten med Roskilde blir som å sammenligne vindusvisker med Ferrari.

Begge deler er store festivaler, så det var en dårlig sammenligning.

Å dra den kommentaren inn, var en stor feil. Roskilde er bedre enn kosepews-Quarten. Roskilde er også større.

Lenke til kommentar

En liten crosspost, men det får dere tåle.

Ser en utendens til spamposter her i musikk og ser jeg mange av disse i framtiden så kommer jeg til å slå hardere til verks en bare å kjefte på den personen det gjelder.

Dere er herved advart.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært på Roskilde eller Quart, men skulle jeg dra et sted hadde det blitt Quart, tror jeg.

Fordi?

Tja, fordi "alle" syns Roskilde er så best og Quart er bare dritt i forhold. Jeg liker ikke følge strømmen av det vennene mine gjør ;)

HAHAHA.

Du vil ikke følge strømmen ved å velge quarten?

Så du vil ikke ha best kvalitet på festivalbilletten? Du betaler 100 kr mer for 100 band mindre?

Når ble festivaler et mainstream emne?

Lenke til kommentar
Begge deler er store festivaler, så det var en dårlig sammenligning.

Å herregud.

Sammneligningen Lada mot Ferrari er kanskje rettere. Men å sammenligne en bildel mot en bil, er som å si at Rosklide er en bygdekonsert i forhold til Quart.

Jeg sa da ikke at Queart er like stort som Roskilde... No Way!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...