Jan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Naturlig? nei.. quarten suger, de eier ikke øre for god musikk, noe roskilde har (spytte enda litt til på quarten) Men de bilda.. sjekk ut sveisen da. I BLAME IT ON THE GIN Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Ikke si at quarten suger! musikken er bare en liten del av det.. og tenkt, slipknot var der i fjor Endret 12. juli 2005 av andesam Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Å sammenligne Quarten med Roskilde blir som å sammenligne vindusvisker med Ferrari. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ikke si at quarten suger! musikken er bare en liten del av det.. og tenkt, slipknot var der i fjor wtf? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Å sammenligne Quarten med Roskilde blir som å sammenligne vindusvisker med Ferrari. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Går ikke med på all dissinga av Quart! Enig i at det ikke kan sammenlignes med Roskilde, men likevel har den sin sjarm.. Imo. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har ikke vært på Roskilde eller Quart, men skulle jeg dra et sted hadde det blitt Quart, tror jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har ikke vært på Roskilde eller Quart, men skulle jeg dra et sted hadde det blitt Quart, tror jeg. Fordi? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Å sammenligne Quarten med Roskilde blir som å sammenligne vindusvisker med Ferrari. :!: kveldens! *trøtt* Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ville heller dratt på Roskilde enn Quarten, hvorfor vet jeg ikke helt Har planlagt å dra på Roskilde når jeg blir 18, hvis det er noe bra musikk der det året da. *gledeseg* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har ikke vært på Roskilde eller Quart, men skulle jeg dra et sted hadde det blitt Quart, tror jeg. Fordi? Tja, fordi "alle" syns Roskilde er så best og Quart er bare dritt i forhold. Jeg liker ikke følge strømmen av det vennene mine gjør Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hørte en kamerat sa at det var altfor mange folk på roskilde, altfor tettpakka med folk. Blir det regn der så blir alt gresset en stor sump. Men til gjengjeld kommer det mere kjente band dit. Jeg skal vel på Quartfestivalen til neste år hvis alt går etter planen. Ligger nærmere også. Men vi får se... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har ikke vært på Roskilde eller Quart, men skulle jeg dra et sted hadde det blitt Quart, tror jeg. Fordi? Quart er koselig. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Å sammenligne Quarten med Roskilde blir som å sammenligne vindusvisker med Ferrari. Begge deler er store festivaler, så det var en dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Å sammenligne Quarten med Roskilde blir som å sammenligne vindusvisker med Ferrari. Begge deler er store festivaler, så det var en dårlig sammenligning. Å dra den kommentaren inn, var en stor feil. Roskilde er bedre enn kosepews-Quarten. Roskilde er også større. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Begge deler er store festivaler, så det var en dårlig sammenligning. Å herregud. Endret 14. juli 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 En liten crosspost, men det får dere tåle. Ser en utendens til spamposter her i musikk og ser jeg mange av disse i framtiden så kommer jeg til å slå hardere til verks en bare å kjefte på den personen det gjelder.Dere er herved advart. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har ikke vært på Roskilde eller Quart, men skulle jeg dra et sted hadde det blitt Quart, tror jeg. Fordi? Tja, fordi "alle" syns Roskilde er så best og Quart er bare dritt i forhold. Jeg liker ikke følge strømmen av det vennene mine gjør HAHAHA. Du vil ikke følge strømmen ved å velge quarten? Så du vil ikke ha best kvalitet på festivalbilletten? Du betaler 100 kr mer for 100 band mindre? Når ble festivaler et mainstream emne? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Begge deler er store festivaler, så det var en dårlig sammenligning. Å herregud. Sammneligningen Lada mot Ferrari er kanskje rettere. Men å sammenligne en bildel mot en bil, er som å si at Rosklide er en bygdekonsert i forhold til Quart. Jeg sa da ikke at Queart er like stort som Roskilde... No Way! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Nei, men det var liksom satt veldig på spissen. Med veldig vilje. Og eg håper veldig at det var veldig, veldig åpenlyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg