TLZ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Tumbleweed/anth: Begge av dere har bare ord mot ord nå da. Dere må jo komme med argumenter og dokumentasjon! EDIT: Darn, jeg som trodde bensinen her skulle blusse opp... Endret 4. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 NEI! The Who er IKKE punk!Alvorlig talt! T'Weed Nå er du ute og kjører gutt! Punk er et begrep fra seksitallet, og senere brukt i andre sammenhenger. Det er jo de som kaller Offspring for punk, og det er det som er galt. Vær så vennlig å les oppslagsverkene dine en gang til, vil du? Du må lære deg å håndtere det du leser, det du skrev her er både kunnskaps- og historieløst!! Makan til tøv, skjerp deg! T'Weed Joda, han har delvis rett. Selv om jeg neppe tror The Who noensinne ble referert til som punk så oppsto begrepet som en betegnelse på visse typer rock allerede på sent sekstitall. Men språket er alltid i forandring så det som da ble referert til som punk er det som idag kalles (60-talls) garagerock eller garagepunk. Ordet punk som enkeltstående ord brukt om en musikkstil er siden slutten av 70-tallet brukt om den gjør-det-selv pregede varianten som bl.a. sex pistols var med på å etablere. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 må jo se live 8 når pink floyd skal spille! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 æsj, drar på åra ja Kunne tatt noen flere sanger, kunne tenkt meg hørt One of these days live, men akk. Var bra det de spilte da:) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Til informasjon: Roskilde rocka. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Til informasjon: Roskilde rocka. eesteefuu bitch! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har ikke hørt musikk på mange dager.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har ikke hørt musikk på mange dager.. *gaaasp!* Hva er galt med deg? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje vært på fjelltur, som meg? No music for five days! Eyyyiiik! :o Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Til informasjon: Roskilde rocka. eesteefuu bitch! HAHE! Kaada/Patton *ståkuk* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Til informasjon: Roskilde rocka. eesteefuu bitch! HAHE! Kaada/Patton *ståkuk* Gleder meg til jeg skal denge dritten ut av deg i høst Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 No har eg blitt så sterk av å bære rundt på all denna jævla bagasjen, kaiern, så no har du faen ikkje sjangs. Til de andre småjævler vi var med på festivalen: Eg og henrik kom oss på danskebåten (sitter der no) og er henholdsvis 20 og 18 år i 2 dager. =P Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Velkommen hjem karer. Virker som om dere har hatt det bra der nede, er fint å høre. Venter på saftige detaljer fra fuktige kvelder her nå. ^^ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje vært på fjelltur, som meg? Fjelltur? Discman/Ipod/osv for teh win! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Til de andre småjævler vi var med på festivalen: Eg og henrik kom oss på danskebåten (sitter der no) og er henholdsvis 20 og 18 år i 2 dager. =P Hahe! Pass på fylliken da, så han ikke tryner i sjøen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hahe! Vi har berre kjøpt 2 literflasker med vodka (ikkje Dworek, nei =P) så tviler på det er nok til å få han full. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hahe! Vi har berre kjøpt 2 literflasker med vodka (ikkje Dworek, nei =P) så tviler på det er nok til å få han full. Vi har jo bar her på (kremt)DFDS Seaways' Crown of Scandinavia, da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 No har eg blitt så sterk av å bære rundt på all denna jævla bagasjen, kaiern, så no har du faen ikkje sjangs. Hæhæhæh Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) U just wait. Og ein ting til: EG ER SÅ LEI SOAD! FLOFF! =D Er straks tom for tid her no, kjem kanskje tilbake seinare. Sneiks, guyz. Endret 4. juli 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg