Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Edit: larsp tror jeg er 12 år :tease:

haehae. Slutt å forvirr meg søppelmann!

Jada, tolvåring skal på Roskilde for andre gang, reiser med jevnaldrene og skal høre isis.

IM TWEEELVEEEEEEEEE :D

Vet da faen jeg, du er jo trossalt fra Norges søppelbygd nr 1 - Ålesund! :p

Haha, vi har ferger og svele ja, men du har bart og DDE..er ikke sikker på hvem som stiller værst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og bart er forresten ubermetal! Sooooo, I w1n! :D

Bart is teh win. :love:

Hvordan bart har du, LarsP?

Akkurat nå er barten borte til fordel for bukkeskjegg, men vanligvis går det i en slags Charles Bronson-bart. ;)

Sitter her med ''ikke barbert på 3 uker'' skjegget mitt. Ganske nusselig.

Lenke til kommentar

Et aldri så lite musikkspørsmål jeg har fundert over:

Hva er det som egentlig skiller metall som musikksjanger fra hard rock? Noe spesielt som kjennetegner metallsjangeren, og som vi ikke finner i hard rock, eller? Har vokalisten mye å si? Gitarriffene, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Et aldri så lite musikkspørsmål jeg har fundert over:

Hva er det som egentlig skiller metall som musikksjanger fra hard rock? Noe spesielt som kjennetegner metallsjangeren, og som vi ikke finner i hard rock, eller? Har vokalisten mye å si? Gitarriffene, kanskje? :)

En god del lydmessig og intensitetsnivå. Men det er vanskelig å skille.

Lenke til kommentar

Ihvertfall på 70-tallet så var hard rock og metal svært vanskelig å skille mellom...

Men hard rock er liksom bare en hard form for rock. Metal er ofte mer melodiøst, og diverse subsjangere i metal er ofte mye mer brutale eller mer komplekse.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
NEI! The Who er IKKE punk!

Alvorlig talt!

T'Weed

Nå er du ute og kjører gutt! Punk er et begrep fra seksitallet, og senere brukt i andre sammenhenger. Det er jo de som kaller Offspring for punk, og det er det som er galt.

Vær så vennlig å les oppslagsverkene dine en gang til, vil du?

Du må lære deg å håndtere det du leser, det du skrev her er både kunnskaps- og historieløst!!

Makan til tøv, skjerp deg!

T'Weed

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...