Jan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Edit: larsp tror jeg er 12 år haehae. Slutt å forvirr meg søppelmann! Jada, tolvåring skal på Roskilde for andre gang, reiser med jevnaldrene og skal høre isis. IM TWEEELVEEEEEEEEE Vet da faen jeg, du er jo trossalt fra Norges søppelbygd nr 1 - Ålesund! Haha, vi har ferger og svele ja, men du har bart og DDE..er ikke sikker på hvem som stiller værst. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 DDE råkker live. Det skal dei ha. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 DDE råkker live. Det skal dei ha. Skal jeg love deg! Men det er mye som er bedre live, though. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 DDE råkker live. Det skal dei ha. Nettopp. Og bart er forresten ubermetal! Sooooo, I w1n! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Og bart er forresten ubermetal! Sooooo, I w1n! Bart is teh win. Hvordan bart har du, LarsP? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Og bart er forresten ubermetal! Sooooo, I w1n! Bart is teh win. Hvordan bart har du, LarsP? Hitlerbart og sigar i traileren "Kai Ove" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Og bart er forresten ubermetal! Sooooo, I w1n! Bart is teh win. Hvordan bart har du, LarsP? Akkurat nå er barten borte til fordel for bukkeskjegg, men vanligvis går det i en slags Charles Bronson-bart. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Og bart er forresten ubermetal! Sooooo, I w1n! Bart is teh win. Hvordan bart har du, LarsP? Akkurat nå er barten borte til fordel for bukkeskjegg, men vanligvis går det i en slags Charles Bronson-bart. Sitter her med ''ikke barbert på 3 uker'' skjegget mitt. Ganske nusselig. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 red hot chili peppers på nrk2! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Et aldri så lite musikkspørsmål jeg har fundert over: Hva er det som egentlig skiller metall som musikksjanger fra hard rock? Noe spesielt som kjennetegner metallsjangeren, og som vi ikke finner i hard rock, eller? Har vokalisten mye å si? Gitarriffene, kanskje? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Et aldri så lite musikkspørsmål jeg har fundert over: Hva er det som egentlig skiller metall som musikksjanger fra hard rock? Noe spesielt som kjennetegner metallsjangeren, og som vi ikke finner i hard rock, eller? Har vokalisten mye å si? Gitarriffene, kanskje? En god del lydmessig og intensitetsnivå. Men det er vanskelig å skille. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Ihvertfall på 70-tallet så var hard rock og metal svært vanskelig å skille mellom... Men hard rock er liksom bare en hard form for rock. Metal er ofte mer melodiøst, og diverse subsjangere i metal er ofte mye mer brutale eller mer komplekse. Endret 26. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ihvertfall på 70-tallet så var hard rock, metal og punk(les: The Who) svært vanskelig å skille mellom... NEI! The Who er IKKE punk! Alvorlig talt! T'Weed Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Mener bestemt at jeg har lest et sted at de er punk(og noe om at de var oversett som punk band...), men mulig det var feil.... uansett, det er redigert bort. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 NEI! The Who er IKKE punk!Alvorlig talt! T'Weed Nå er du ute og kjører gutt! Punk er et begrep fra seksitallet, og senere brukt i andre sammenhenger. Det er jo de som kaller Offspring for punk, og det er det som er galt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Når ble det vanlig å sensurere Phunk? Hørte på "radio moss" på treninga i går og så kom black eyed peas på med sangen dont phunk with my heart. Men hver gang de sa phunk ble det sensurert. WTF! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 NEI! The Who er IKKE punk!Alvorlig talt! T'Weed Nå er du ute og kjører gutt! Punk er et begrep fra seksitallet, og senere brukt i andre sammenhenger. Det er jo de som kaller Offspring for punk, og det er det som er galt. Vær så vennlig å les oppslagsverkene dine en gang til, vil du? Du må lære deg å håndtere det du leser, det du skrev her er både kunnskaps- og historieløst!! Makan til tøv, skjerp deg! T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg