b-real Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Noen her som har en ide til en rolig rock-ballade vi kan spille på skoleavslutningen? Har bare "heavy" låter, vi trenger en rolig, avslappende låt å spille. Må ikke være veldig avansert. Herr Brun GNR - Don't cry eller Madrugada - Quite Emotional Endret 18. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ble ikke enige om hva vi skulle spille, men det gjør ikke noe nå lengre, for bandet GIDDER IKKE ØVE!!!! Jeg blir irritert! Forbanna nisser! Det er dritvær ute, men de orker ikke gå helt til meg "heeeeele 1-2 kilometer", de vil heller spille cs og nappe loffen. Men takk for forslagene. Fine sanger alle sammen. Herr Brun Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Litt av et band... Hvem gidder forresten å spille cs istedet for bandøvelse? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Alle som er litt l33t skjønner at CS pwnz b4ndøv3lze lixzm. Ikkje mykje til band. Finn deg andre å spele med om du har muligheit til det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Altså vi er ikke no fast band egentlig, bare spiller sammen av og til. Og det her var på avslutningsfesten for 10. klasse, og jeg har som sagt slitt med å ordnet spillejobb (måtte bruke eget utstyr som jeg har fått lånt osv). Nå føler de at det er sommerferie, så de orker ikke. Herr Brun Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Finnes det to band som heter "Ulver" elns?? Hadde en litt rar opplevelse idag når jeg skulle handle cd'er nemlig.. Jeg fant fram to Ulver album og spurte om jeg kunne høre igjennom de.. Det eneste jeg har hørt fra før av Ulver er "Bergtatt - Et Eeventyr I 5 Capitler", og det jeg fikk høre minnte ikke noe særlig for å si det sånn.. Bergtatt - Et Eeventyr I 5 Capitler er jo black metal, mens det jeg fikk høre nå var weird elektronisk filmmusikk av noe slag... *forvirret* Edit: Forøvrig ble handleturen en stor skuffelse... Ikke noe Extol - Undecieved, ikke noe Burzum, og ikke noe Kampfar... (Og ikke Ulver heller.) Endret 18. juni 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) 3 første ulver var metal, etter det har dei bevega seg over i elektronika. Siste albumet er forresten nüdelig. Endret 18. juni 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm, ok... Hva heter de to andre metal-skivene dems da? (Utenom Bergtatt altså..) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nattens Madrigal og Kvelssanger/Kveldsfanger (?) Husker ikkje heilt. Har den liggande her, men gidder ikkje å sjekke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Altså vi er ikke no fast band egentlig, bare spiller sammen av og til. Og det her var på avslutningsfesten for 10. klasse, og jeg har som sagt slitt med å ordnet spillejobb (måtte bruke eget utstyr som jeg har fått lånt osv). Nå føler de at det er sommerferie, så de orker ikke. Herr Brun Stusselige venner du har Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nattens Madrigal og Kvelssanger/Kveldsfanger (?) Husker ikkje heilt. Har den liggande her, men gidder ikkje å sjekke. Kveldssanger ja Den filmmusikken du hørte var nok Svidd Neger-musikken som de lagde. De tok en helomvending etter Nattens Madrigal og bevegde seg mer mot elektronikaen og jazzen. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nei, det var ikke Svidd Neger musikken. Jeg så den der også, men det var en annen film, aldri hørt om den. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nei, det var ikke Svidd Neger musikken. Jeg så den der også, men det var en annen film, aldri hørt om den. Du tenker på Perdition City med undertittelen Music To An Interior Film. Det er ikke et soundtrack, eller kanskje riktigere å si at det er soundtrack til en imaginær film. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nei, det var ikke Svidd Neger musikken. Jeg så den der også, men det var en annen film, aldri hørt om den. Du tenker på Perdition City med undertittelen Music To An Interior Film. Det er ikke et soundtrack, eller kanskje riktigere å si at det er soundtrack til en imaginær film. Den var det... Hihi, ikke rart jeg ikke hadde hørt om filmen IMO var Ulver i metal-form myyyyyye bedre enn det nye.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ja det er stusselige venner. Men jeg fikk med stebroren min fra sørreisa og en fyr jeg ikke egentlig kjenner, så det blir spilling allikevel Men ingen fra den opprinnelige gjengen er med. Gleder meg til å se ansiktsuttrykkene deres når vi står på scenen og ikke de. Det blir morsomt! *glede seg til konserten* Herr Brun Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Lars hater: Gothere: "Remember kids: It's down the road, not across the street". Tok meg friheten og posta noe fra blinksiden din. Finfin den der gothegreia:) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 *humre* det er jo en klassiker. Kom over denne herlige dama for et par uker siden. Tenkte jeg måtte dele henne med dere: The Great Kat Herlig Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD..bra side forresten. EDIT: Hun fortjener fremdeles LOL. Endret 20. juni 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Heartbreaker. Isj, sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hadde jeg feit blinkside da larsp? Visste ikke at du var slipknot guy btw.. Oh, aero er våken..jaja =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg