Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ænima...

Euolgy og Tittelsporet er fantastiske låter!

Det er da ingen låter som heter Ænima på albumet, så hva mener du med "tittelsporet"?

Ehm kefarsken? Avataren til HalTan forandrer seg hver gang jeg oppdaterer sida? Ke så skjer? Åssen får du til det?
HalTan er i eliten. Det er slikt folk i eliten gjør. Endret av drange_net
Lenke til kommentar
Ænima...

Det er da ingen låter som heter Ænima på albumet, så hva mener du med "tittelsporet"?

Kanskje det er en sang som heter tittelsporet? eheheheheheh :D

Eller så kan det nevnes at jeg har forelsket meg i Terror 2000. *sint* Herlig thrash *kewzepå*

Lenke til kommentar

Ænima - Ænema. Tomato - Tomatoe.

Ehm kefarsken? Avataren til HalTan forandrer seg hver gang jeg oppdaterer sida? Ke så skjer? Åssen får du til det?

Jeg har leid inn en polakk til å skifte den kontinuerlig.

Lenke til kommentar
Ahhh... der kom endelig en av CD'ene

Ænima...

De fleste låtene er fantastiske ;)

Vel, hadde ikke fått tid til å høre igjennom hele albumet...

Bare hørte de 2 sangene..

Hører igjen om det nå, har til nå ikke hørt en eneste svak sang, er ca midt i....

Lenke til kommentar

Ille!

Noen forslag her.

Om det er et skikkelig HAKK i plata kan du bare gi opp å fikse den, er informasjonen borte, ja da er informasjonen borte. Derimot kan du prøve å vaske den litt. Bruk vanelig håndsåpe og SIDEN av en myk tannbørste.

Om ripene går helt gjennom plasten og inn til aluminium-delen så er informasjonen ødelagt, er det bare riper i plasten så er det teoretisk mulig å fikse det.

Den enkleste måten å reparere riper på er å "fylle" de med en silikonløsning, gjerne ved å kjøpe et reparasjonskit hos hvilken som helst forretning som selger disker.

Kan jo prøve noe enkelt først. Spytt på plata og gni utover med genseren. Du har lite å tape det, og funker fett noen ganger.
Lenke til kommentar

Ja, har plata deres. Synes den er noe varierende, selv om noen av låtene er veldig kule! Forstår imidlertid at de har blitt såpass hypet som de har blitt. De er jo kanskje et av de første engelske bandene som spiller "dansbar rock", som de selv kaller det. Selv om det egentlig er gammelt nytt, flere band fra NewYork-scenen har gjort dette lenge. Daft Punk har forresten også remixet en av låtene til Franz Ferdinand...husker ikke hvilken.. halvtøff remix, men litt skuffende til Daft Punk å være. Uansett: Er enig i at Franz Ferdinand har mye bra å fare med!

Endret av kns
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...