KimNK Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Evanescence er da ikke kjedelig! Om Evanescence ikkje er kjedelig, what is? Nei, berre nok et halvgoth "Buhuu, så lei meg eg er, for eg har komt i puberteten, eg trur eg har livet av meg"-band. Har nok av slike fra før. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, berre nok et halvgoth "Buhuu, så lei meg eg er, for eg har komt i puberteten, eg trur eg har livet av meg"-band. :!: Slike definisjoner liker vi! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, berre nok et halvgoth "Buhuu, så lei meg eg er, for eg har komt i puberteten, eg trur eg har livet av meg"-band. Du sier noe der. .. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Å! Fett. De var helt råe Jeg skal til London til sommer`n da blir det nok noen Zeppelin T-Skjorter ja Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nei, berre nok et halvgoth "Buhuu, så lei meg eg er, for eg har komt i puberteten, eg trur eg har livet av meg"-band. Haha. :!: Det er jo så sant som det kan bli... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nei, berre nok et halvgoth "Buhuu, så lei meg eg er, for eg har komt i puberteten, eg trur eg har livet av meg"-band. Haha. :!: Det er jo så sant som det kan bli... Så sant, så sant! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Fikk tak i Mesmerize fra System of a Down. Ble positivt overrasket. Den var mye bedre enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg ble negativt overasket av Mesmerize... Den ble skrytt av fryktelig her på forumet, men jeg synes ikke den var noe spesielt bra.. Helt grei skive, men hadde forventa meg mye mer. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg ble negativt overasket av Mesmerize... Den ble skrytt av fryktelig her på forumet, men jeg synes ikke den var noe spesielt bra.. Helt grei skive, men hadde forventa meg mye mer. Det har kanskje noe med det å gjøre, jeg har ikke lest en tidligere kommentar om Mesmerize her på forumet. Så jeg hadde ingen forventninger. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Forventninger eller ikke, Toxicity er hvertfall mange ganger bedre imo Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Om Toxicity er bedre enn Mesmerize må jo den være... utrolig bra! Jeg må få fatt i den plata edit: Det jeg egentlig aldri har fortstått er hvorfor ikke denne tråden er prioritert. Webkafeèn er jo det, Filmprat er jo det.. Men ikke denne Endret 10. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Noen andre som skal på Skools Out-konserten i Spektrum ikveld? Jeg skal! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 edit:Det jeg egentlig aldri har fortstått er hvorfor ikke denne tråden er prioritert. Webkafeèn er jo det, Filmprat er jo det.. Men ikke denne Sant det! Fortjener kanskje en stickey? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det jeg egentlig aldri har fortstått er hvorfor ikke denne tråden er prioritert.Webkafeèn er jo det, Filmprat er jo det.. Men ikke denne Har nevnt det ett par ganger i tråden, men det har aldri skjedd noe. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen andre som skal på Skools Out-konserten i Spektrum ikveld? Jeg skal! Jeg var ja.. Steike bra.. Stod helt fremst.. Knuffing og dytting? neida.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen andre som skal på Skools Out-konserten i Spektrum ikveld? Jeg skal! Jeg var ja.. Steike bra.. Jeg gadd ikke se på Mötley Crüe! Det andre var bra, da! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Page, who is best known for playing the guitar on hits such as Stairway to Heaven and Whole Lotta Love, is appointed OBE for his charity work with Brazilian street children. The rock star has spent the past ten years raising money for the Action for Brazil’s Children Trust, which was set up by his wife, Jimena, whom he met in 1994 on a visit to Brazil to promote an album. \o/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) http://www.pinkfloyd.co.uk Les. Endret 12. juni 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg