nr.4 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jupp, jeg også har sinnsykt lyst. Det blir på en måte litt for langt for å se på den konserten også(for meg) men jeg har lyst assa Du får ta deg en tur på månefestivalen som en liten erstatning eller noe. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen Turisas-fans her, forresten? Turisas er bra musikk, har ikke hørt så mye, men det jeg har hørt har vært knallbra... Lite unntak på Turisas - Those were the days... Den er egentlig bare teit Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 http://home.no.net/bjornsv1/bandbio.htm :!: Mörkegjemsel står for de små, onde tingene i livet, som for eksempel brødsmuler i smøret, snerk på tomatsuppa og smørkratere på brødskivene. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Lol. Hva syns folka om Evanescence? Amy Lee er en av de beste vokalistene jeg har hørt.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Evanescence. Har aldri likt det. Stor sannsynlighet for at jeg aldri kommer til å gjøre det. Søstra hører mye på det, og jeg blir egentlig bare irritert av det.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva syns folka om Evanescence?Amy Lee er en av de beste vokalistene jeg har hørt.... For no møkk. Amy Lee er en av de beste vokalistene jeg har hørt.... Da har ikke hørt så mye. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Lol. Hva syns folka om Evanescence? Amy Lee er en av de beste vokalistene jeg har hørt.... Litt kjedelig.. Den ene sangen er litt kul.. Ellers er det booring. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva syns folka om Evanescence?Amy Lee er en av de beste vokalistene jeg har hørt.... Makan til piss! H4ngm4N: Ja, Mørkegjemsel eier. :!: *Godt Stekt Kristent Kjøtt* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Evanescence? Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig.... Endret 8. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Evanescence? Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig.... Agreed, again. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Slayer spiller onsdag 8.mai(I morra) på rockefeller... Noen som skal? Jeg er nok for ung Koster bare 400kr å komme inn Jeg skal ikke dra på ekstrekonserten i dag, men jeg var på hovedkonserten i går. Og det var litt av en opplevelse! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Argh, skulle ønske jeg var der.. :/ Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Evanescence er da ikke kjedelig! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Evanescence er da ikke kjedelig! Jeg syns det.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Evanescence er da ikke kjedelig! Jeg syns det.. ^2 Btw; Andre enn meg som synes Demons & Wizards eier? Med Jon Schaffer fra Iced Earth og Hansi Kürsch (måtte ta copy & paste, husker _aldri_ det navnet^^) og et par andre folk har de fått til musikk jeg elsker. Endret 8. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Lol. Hva syns folka om Evanescence? Amy Lee er en av de beste vokalistene jeg har hørt.... One er fiiiin. Har hørt den aldri ble gitt ut, men den er å få tak i på verdensveven. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Evanescence er da ikke kjedelig! it´s pizz Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hver gang jeg slår på litt Hendrix går det opp et lys for meg. Det finnes Musikk, og det finnes Jimi Hendrix. Altså, Jimi Hendrix er hakket over musikken. Ja, dere skjønenr sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg